Până acum s-au modernizat 400 de kilometri de cale ferată, dar infrastructura feroviară măsoară de 10 ori mai mult. Se modernizează doar culoarele principale de tranzit iar costurile sunt uriaşe. Este de presupus că liniile cu circulaţie medie vor fi închise deoarece nu vor fi bani pentru modernizare.
Întârzierile zilnice ale trenurilor sunt, de fapt, o consecinţă a lipsei de investiţii. După Revoluţie, au fost modernizaţi doar 400 de km de cale ferată, dintr-un total de peste 4.000 de km de reţea principală.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI
Citeşte şi: Instituţiile din subordinea Primăriei Capitalei, mobilizate în urma avertizărilor de ploi şi vijelii în Bucureşti
Citeşte şi: Medic homeopat din Constanţa, condamnat la 11 ani de închisoare pentru violarea unor fetiţe
Citeşte şi: Director în cadrul ANAF, suspectat de DNA că a primit mită un milion de euro, a fost arestat
Citeşte şi: Transalpina se închide între Rânca şi Obârşia Lotrului din cauza avertizării de vreme rea
Citeşte şi: Chirii de 4 lei pentru o garsonieră şi de 6 lei pentru un apartament cu două camere în blocuri ANL. Autorităţile verifică documentele locatarilor
Citeşte şi: Programe de depistare precoce a cinci tipuri de cancer, demarate de Ministerul Sănătăţii
Citeşte şi: Clujul va restaura Castelul Banffy, cu fonduri europene. În ce se va transforma impunătoarea construcţie medievală