Apple a mai primit o amendă de 5 milioane de euro pentru că nu a furnizat clienţilor informaţii clare pentru întreţineea şi eventuala înlocuire a bateriei telefoanelor.
Grupuri de consumatori italieni s-au plâns că update-urile software au redus funcţionalitatea dispozitivelor şi au fost făcute pentru a determina clienţii să cumpere modele mai noi de telefoane. Autoritatea a confirmat plângerile, într-un comunicat, şi a apreciat că firmele nu au furnizat clienţilor informaţii asupra impactului noului software sau măsurile pentru restaurarea funcţionalităţii originale a produselor.
Apple a recunoscut anul trecut că software-ul pentru iPhone încetineşte unele telefoane, dar a negat că a scurtat în mod intenţionat durata de viaţă a produsului.
Citeşte şi: Analist: Până în 2030, România poate intra în primele zece economii din UE. Suntem direct concurent cu China
Citeşte şi: ROBOR, maximele anului pentru indicii la 6 şi 9 luni/ A patra zi de creştere consecutivă, pentru cel la 3 luni