Black Friday în SUA. Ce s-a căutat cel mai mult la americani/ Cele mai mari câştiguri

Cumpărătorii din Statele Unite au beneficiat de reduceri importante la jucării, îmbrăcăminte şi electronice, atât online, cât şi în magazine, cu ocazia Black Friday, care a oferit comercianţilor un start puternic pentru sezonul de sărbători, informează Reuters.

2889 afișări
Imaginea articolului Black Friday în SUA. Ce s-a căutat cel mai mult la americani/ Cele mai mari câştiguri

Black Friday în SUA. Ce i-a atras pe americani/ Cele mai mari câştiguri au venit din online

O economie sănătoasă şi salariile în creştere au oferit oamenilor încrederea de a cumpăra.

"Preturile de astăzi sunt foarte bune", a declarat Jose Manuel Cruz Hernandez, în varstă de 59 de ani, venit la Del Amo Fashion Center în Torrance, California, împreună cu sora sa, Paulina Cruz, în varstă de 66 de ani.

Cei doi au cheltuit 120 de dolari pe păpuşi şi alte jucării de la magazinul Walt Disney, unde articolele au fost reduse cu 20%. Ei au cheltuit o sumă similară la Gap Inc, unde hainele au fost reduse cu aproximativ 55%.

Cruz Hernandez, lucrător în industria aerospaţială, spune că apreciază economia din SUA şi că intenţionează să cheltuiască încă 1.000 de dolari pentru cadouri de sărbători - cam la fel ca anul trecut.

În online cumpărătorii au cheltuit 643 milioane de dolari până la ora 10 dimineaţa, în creştere cu 28% faţă de anul trecut, potrivit Adobe Analytics, care urmăreşte tranzacţiile la majoritatea comercianţilor online din Statele Unite ale Americii. În special vânzările de smartphone-uri au contribuit la câştiguri.

"În general, Black Friday este lipsit de sentimentul precipitării din trecut şi se simte mai mult ca o zi obişnuită de weekend în multe magazine", spune Dana Telsey la Telsey Advisory Group.

"Multe dintre promoţii au fost disponibile în ultimele două săptămâni", a spus Telsey.

Primele estimări au arătat că vânzările atât în magazine, cât şi online, au fost în conformitate cu aşteptările, conform raportului SpendingPulse al Mastercard Inc. Compania se aşteaptă ca vânzările Black Friday să ajungă la 23 de miliarde de dolari în acest an, de la 21 miliarde de dolari anul trecut.

Cheltuielile online sunt pe cale să atingă 6,4 miliarde de dolari vineri, a spus Adobe. Vânzările online de Ziua Recunostinţei au crescut cu 28%, la 3,7 miliarde de dolari.

Federaţia Naţională a Retailului prognozează că vânzările cu amănuntul pentru sărbătorile din SUA în noiembrie şi decembrie vor creşte între 4,3 şi 4,8 la sută faţă de 2017, la un total de 717,45 miliarde dolari până la 720,89 miliarde dolari.

Cumpărătorii au achiziţionat articole de mare preţ, cum ar fi televizoarele, iPad-urile Apple şi ceasuri la Target, în timp ce telefoanele, jucăriile, consolele de jocuri şi vasele de gătit au fost cele mai vândute la Walmart Inc.

Cele mai importante reduceri în îmbrăcăminte şi accesorii au fost oferite de Michael Kors, de 60%, de Gap, care ascăzut cu 50% mărfurile din site şi Nordstrom, de până la 60%.

Alte oferte: un magazin H&M din Manhattan a redus cu 30% toate mărfurile din magazin şi online; Macy's din Herald Square, Manhattan, a vândut un portofel de designer Coach, care costa 225 dolari, pentru 53 de dolari, iar poşetele Coach, iniţial 259 de dolari, au fost reduse la jumătate.

Un magazin Eddie Bauer din Chicago a redus cu 50% toate articolele. În Chicago, Pandora, care vinde braţări care pot costa până la 1.000 de dolari, bijuteriile au fost cu 35% mai ieftine înainte de ora 10 şi cu 25% în restul zilei. Walmart a vândut mini Google Home pentru 99 de dolari.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici