„Lucrările s-au desfăşurat între 1 şi 26 aprilie, au costat aproximativ 204.000 de lei, fără TVA şi au fost efectuate în regie proprie de cele două regionale ale CNAIR”, se arată într-un comunicat al companiei de drumuri.
Porţiunea cea mai degradată a fost cea cuprinsă între Bucureşti şi Fundulea (km 12 – km 36), unde lucările efectuate de DRDP Bucureşti, pe o suprafaţă însumată de peste 2.000 mp, au costat aproximativ 116.000 de lei, fără TVA. „Pe acest sector de drum, se vor face permanent revizii şi se va interveni ori de câte ori va fi nevoie, deoarece se estimează că suprafaţa asfaltică va mai suferi degradări în zona rosturilor plăcilor de beton din care sunt construiţi cei 24 de km ai autostrăzii, cuprinşi între Bucureşti şi Fundulea”, precizează CNAIR.
Pentru ca această problemă să fie definitiv remediată, CNAIR SA intenţionează să demareze din toamna acestui an o serie de lucrări care presupun inclusiv frezarea betonului pe o adâncime de 8 cm şi aşternerea unui nou covor asfaltic. Lucrările se vor desfăşura etapizat, pe o perioadă de 3 ani şi vor costa aproximativ 100 de milioane de lei, a mai comunicat administratorul reţelei rutiere.
Citeşte şi: Modernizarea liniei ferate Apaţa-Caţa, pe tronsonul Braşov-Sighişoar: CFR a primit şase oferte
Citeşte şi: Electrica SA va contesta în instanţă sancţiunea care va determina scăderea tarifelor la energie
Citeşte şi: APIA: termenul de depunere a cererilor de subvenţii pentru creşterea animalelor este 2 mai
Citeşte şi: Ce trebuie să facă România pentru economia socială în perioada preşedinţiei Consiliului UE
Citeşte şi: Indicele ROBOR la 3 luni urcă din nou, la 2,46%, nivel pe care nu l-a mai atins din decembrie 2013