Compania cu sediul la Milano reduce la trei numărul brandurilor, de la şapte, acestea urmând să acopere toate liniile, de la blugi, la elemente de mobilier. Armani va aduce linia haute couture Prive şi brandurile de mobilă şi de obiecte folosite în casă Armani/Casa sub umbrela Giorgio Armani, în timp ce brandurile Collezioni şi Jeans vor fi introduse sub brandul Emporio Armani.
Vânzările Armani Group au scăzut cu 5% în 2016, la 2,5 miliarde de euro, deşi profitul a crescut la 271 de milioane de euro de la 241 de milioane de euro, datorită reducerilor costurilor.
„2016 s-a dovedit a fi un an dificil pentru modă şi pentru sectorul de lux”, a declarat preşedintele şi directorul general Giorgio Armani.
Burberry Group a avut o mişcare similară, în care a combinat trei sub-branduri într-unul singur.
Citeşte şi: Când va avea loc înmormântarea cântăreţei Denisa Manelista. Anunţul făcut de familia artistei
Citeşte şi: Serialul „Game of Thrones” aduce zeci de milioane de euro acestui oraş european. Unde se află pe harta Europei „King’s Landing”
Citeşte şi: GALERIE FOTO | Au cumpărat o casă de 41 de milioane de dolari în care vor sta doar servitorii. Cine îşi permite o aşa extravaganţă
Citeşte şi: Cum a ajuns România poartă pentru Asia
Citeşte şi: Povestea româncei care a început prin a vinde legume la taraba de la piaţă, iar acum conduce sute de magazine în zeci de ţări
Citeşte şi: GALERIE FOTO | Celebrităţi fără machiaj. Cum arată marile vedete când nu sunt în lumina reflectoarelor
Citeşte şi: Care este boala de care suferea Denisa Manelista. Românii, predispuşi la un risc mai mare faţă de alţi europeni de a dezvolta această afecţiune
Citeşte şi: GALERIE FOTO | Mii de oameni, la Târgul de Fete de pe Muntele Găina, cea mai mare sărbătoare populară din România: Ceremoniale, târguri de meşteri populari şi drumeţii montane
Citeşte şi: A murit cântăreaţa Denisa Răducu, cunoscută ca Denisa Manelista. Artista avea doar 27 de ani/ Unde va avea loc înmormântarea