Inditex duce Lefties la nivelul următor: extindere europeană și debut în segmentul home
Potrivit lui Bojan Mijatovic, director de marketing, imagine și comunicare al Lefties, scopul este ca brandul să își găsească locul în portofoliul Inditex printr-o ofertă completă care să includă și produse pentru casă. Rebrandingul a început în iulie 2024, iar primul pas vizibil a fost lansarea colecției Lefties Home, cu produse mai rafinate, dar la prețuri accesibile, scrie modaes.com.
Noua etapă include extinderea pe piețele-cheie europene începând din 2026, cu deschideri de magazine în Franța, Regatul Unit, Țările de Jos și Germania. Aceste locații vor integra deja noul concept și design.
Până acum, expansiunea Lefties s-a concentrat pe piețe din Orientul Mijlociu, Africa de Nord și America Latină – în special Mexic, unde sensibilitatea la preț este ridicată. Brandul este prezent și în România, Spania, Portugalia, Italia, Turcia, Qatar, Arabia Saudită, Egipt, Emiratele Arabe și alte țări.
Lefties a inaugurat recent un nou flagship de 4.000 mp în Leganés (Madrid), în centrul comercial Parquesur – primul magazin fizic ce include și noua colecție de produse pentru casă. Produsele sunt deja disponibile și online în Spania, Portugalia și Italia. Deși nu sunt planificate magazine dedicate exclusiv gamei Home, colecția va fi introdusă treptat în rețeaua Lefties, începând cu flagship-urile și apoi în alte locații. De asemenea, vor exista pop-up store-uri în orașe precum Milano, Paris sau Istanbul pentru promovarea noii game.
Procesul de transformare a venit și cu schimbări interne: o nouă coordonatoare pentru linia de femei, un nou director de expansiune și un responsabil pentru gama Home – recrutat de la Massimo Dutti. Personalul total Lefties a crescut de la sub 40 la circa 350 de angajați în ultimii zece ani.