Astfel, KFC îşi întăreşte prezenţa pe plan local ajungând la 65 de restaurante.
“Printre realizările importante de anul acesta se numără inaugurarea locaţiei din Centrul Vechi, una dintre cele mai populare şi intens circulate zone ale Capitalei. De asemenea, deschiderea porţilor primului Drive-Thru din Oradea ne confirmă performanţele pe care am reuşit să le atingem, ajungând din ce în ce mai aproape de consumatorii noştri din întreaga ţară.”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Restaurantul situat într-una dintre cele mai frecventate zone pietonale din Capitală are o suprafaţă de 200 de metri pătraţi şi două niveluri, în timp ce prima unitate Drive Thru din Oradea are o suprafaţă de 130 de metri pătraţi şi este deschisă 24/7.
Cele două deschideri au generat fiecare peste 40 de locuri de muncă.
Citeşte şi: NEXT-E şi UE finanţează staţii de încărcare pentru maşini electrice în România şi în alte ţări
Citeşte şi: Comisia Europeană a revizuit în sus prognozele de creştere a economiei României pentru 2017 şi 2018
Citeşte şi: Isărescu avertizează: Sunt presiuni pe curs, tendinţa de depreciere a leului este mai de durată. Acoperirea importurilor cu exporturi este tot mai mică / Euro urcă astăzi la 4,6279 lei
Citeşte şi: Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 1,87%, iar indicele la şase luni s-a majorat la 2,03%
Citeşte şi: Una dintre cele mai mari puteri ale lumii, care a ajuns la o datorie ce echivalează cu 250% din PIB, vrea să introducă taxa „sayonara” pentru turişti