Dermatocosmeticele Ivatherm sunt produse în Franţa şi vândute în România şi crede cu convingere că o organizaţie strunită autoritar cu oameni conduşi prin intimidare este inerent mai puţin capabilă de inovaţii şi creativitate.
„Se ştie că oamenii stresaţi şi terorizaţi, sunt hipervigilenţi, defensivi şi preocupaţi exclusiv de persoana proprie. Astăzi vedem clar o creştere a importanţei valorilor «feminine» în conducerea companiilor: comunicarea, empatia, grija faţă de ceilalţi, cooperarea. Femeile-lider de astăzi par confortabile cu propria feminitate, recunoscând şi apreciind cu înţelepciune grija pentru ceilalţi în stilul lor de conducere”.
Conform celor mai recente informaţii, compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 2,7 milioane de euro, cu 60% mai mari decât în 2014, ca urmare a intrării pe pieţe noi de export, între care se numără China.
Ivatherm este firma care are în portofoliu produse dermato-cosmetice „made in Franţa” cu apă termală de la Herculane. Anterior, timp de un deceniu, românca a lucrat în domeniul farma, unde s-a angajat imediat după ce a absolvit Facultatea de Medicină.
A decis să îşi creeze propria afacere după ce a crescut în domeniul farma până când, după cum spune chiar ea, a simţit că nu mai are unde urca.
Citeşte continuarea pe Business Magazin.
Citeşte şi: Trei antreprenori au ajuns la afaceri de 10 mil. lei cu o fabrică de fursecuri şi prăjituri
Citeşte şi: RCA: Şoferii cu RISC MAXIM vor putea obţine tarife mai mici prin intermediul Biroului Asigurătorilor
Citeşte şi: O treime dintre companii plănuiesc să îşi crească numărul de angajaţi în următorul trimestru
Citeşte şi: Apa Nova SCHIMBĂ structura tarifară în Bucureşti: Cresc costurile pentru canalizare, scad cele pentru apa potabilă. Cum motivează decizia şi ce impact va avea aceasta
Citeşte şi: Numărul pensionarilor a scăzut în ultimul trimestru din 2016 cu 6.000 faţă de trimestrul precedent