Topul celor mai vizibile MĂRCI din 2012 - Apple nu se află în primele zece

Compania YouGov BrandIndex, care se ocupă cu studii de piaţă, a alcătuit topul celor mai vizibile zece mărci din SUA. Google închide clasamentul primelor zece mărci iar Apple ratează topul, aflându-se pe poziţia 11.

1881 afişări
Imaginea articolului Topul celor mai vizibile MĂRCI din 2012 - Apple nu se află în primele zece

Topul celor mai cizibile MĂRCI din 2012 - Apple nu se află în primele zece (Imagine: Silviu Matei / MediafaxFoto)

Lista este alcătuită pe baza unui sondaj efectuat printre 1.2 milioane de americani, informează Business Insider.

Top 10 al celor mai vizibile mărci:

10. Google

"A coborât de pe poziţia a patra în 2011 pe locul al zecelea. Google a început anul cu probleme privind securitatea clienţilor şi cu o slabă acoperire a serviciului Google+. Dar compania s-a bazat pe încrederea oamenilor strânsă în anii precedenţi şi pe serviciile legate de telefonia mobilă. Compania a încheiat înţelegerea cu Motorola şi a strâns legăturile cu Samsung", explică cei care au făcut studiul de piaţă.

9. YouTube

"Deţinut de Google, YouTube şi-a făcut pentru prima dată apariţia în topul celor mai apreciate mărci. În 2011, pentru prima dată în istorie, Youtube a avut un videoclip care a depăşit un miliard de vizualizări: Gangnam Style".

8. Kindle

"Se află pentru prima dată în top. Conform Amazon, Kindle Fire HD este cel mai bine vândut produs pe Amazon, iar pe următoarele două locuri se află Kindle Paperwhite şi Kindle-ul de 69 de dolari".

7. Target

"Compania a urcat două locuri în clasament faţă de anul trecut. Al doilea mare retailer de reduceri din SUA a iniţiat o campania amplă pentru americani în 2012".

6. Ford

"Producătorul de automobile a urcat un loc faţă de anul trecut. În 2012, Ford a adoptat o strategie neobişnuită pentru promovarea propriilor produse, fără să menţioneze numele companiei în reclame. Purtătorul de cuvânt al companiei a explicat mişcarea prin faptul că produsele companiei au o calitate atât de înaltă că nu au nevoie nici măcar de marcă pentru a fi apreciate".

5. Lowe's

"Lanţul de magazine care vinde produse pentru casă în SUA a urcat un loc în top faţă de 2011. Angajaţii companiei au fost dotaţi cu câte un iPhone pentru a răspunde mai eficient doleanţelor clienţilor iar managerii au primit câte un iPad în 2012. De asemenea, site-ul propriu deschis la sfârşitul lui 2011 le-a adus clienţilor nenumărate opţiuni privind cumpărăturile făcute sau programarea altora".

4. History Channel

"Canalul tv este o prezenţă constantă în top şi singurul de acest gen rămas în clasament după ce Discovery a coborât pe 14. Producţia Hatfields & McCoys din 2012 a adus postului cea mai mare audienţă din istorie în 2012. Noua serie anunţată, Vikings, a stârnit deja un interes major deşi nu a început încă să fie difuzată"

3. Cheerios

"Marca de cereale a urcat două poziţii în clasament, de pe cinci în 2011, pe trei în 2012. Anul trecut, compania General Mills a introdus două noi arome pe piaţă".

2. Amazon

"Compania se află pentru al doilea an consecutiv pe poziţia secundă a topului. În 2012, cei de la Amazon au lansat o campanie de promovare amplă şi au introdus noi produse din familia de produse Kindle. De asemenea, vânzările au fost extinse în domeniul modei şi al produselor de lux".

1. Subway

"Pentru al treilea an consecutiv, cel mai rapid lanţ de magazin alimentar se află pe primul loc al topului. În 2012, compania şi-a continuat promovarea prin campania "Oameni celebri". În cadrul acesteia, anul trecut a participat şi mama lui Michael Phelps, Debbie, care îi dă fiului ei un sandviş cu carne de curcan şi bacon pentru a-l motiva spre medalia de aur".


Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici