Valer Hancaş, director de comunicare: Mărcile proprii Kaufland au aceeaşi calitate în ţările în care compania este prezentă

Mărcile proprii ale Kaufland au aceeaşi calitate în ţările în care compania este prezentă, a spus Valer Hancaş, director de comunicare, în contextul în care Ministerul Agriculturii a prelevat probe din magazinele din Germania pentru realizarea studiului produselor susceptibile de dublu standard.

1064 afișări
Imaginea articolului Valer Hancaş, director de comunicare: Mărcile proprii Kaufland au aceeaşi calitate în ţările în care compania este prezentă

Valer Hancaş, director de comunicare: Mărcile proprii Kaufland au aceeaşi calitate în ţările în care compania este prezentă

„Calitatea mărcilor proprii este absolut identică în toate cele şapte ţări în care Kaufland este prezent în Europa”, a declarat Valer Hancaş, director de comunicare al Kaufland România, luni, în cadrul prezentării unui proiect dezvoltat de companie.

Kaufland are peste 1.250 de magazine în şapte ţări (Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, România, Bulgaria şi Croaţia) şi o reţea de 115 magazine în România.

Proporţia legumelor şi a fructelor româneşti pe rafturile magazinelor Kaufland diferă în funcţie de sezonalitate. „Legumele şi fructele româneşti, vara, în plin sezon, pot ajunge la peste 90%. Vorbind de miere, peste 90% vine din producţia românescă, produsele de panificaţie, aproximativ 90-95% sunt româneşti. La gama de lactate, aproape în fiecare an am crescut gama de articole româneşti cu aproape 30%”, a spus Hancaş.

„Există o tendinţă de consum, care nu e una pur românescă, ci este una internaţională, în care consumatorul îşi caută produse locale”, a adăugat directorul de comunicare.

O echipă de specialişti din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR), ai Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) şi ai Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) s-a deplasat, în luna iunie, în Belgia, Olanda şi Germania, pentru a preleva produse alimentare din magazinele Lidl, Kaufland şi Delhaize (Mega Image) în vederea realizării studiului comparativ al produselor alimentare susceptibile de dublu standard, a anunţat, în urmă cu o săptămână, Ministerul Agriculturii. Probele au fost predate către Institutul de Igienă şi Sănătate Publică Veterinară Bucureşti, ce aparţine ANSVSA.

În Germania, Olanda şi Belgia au fost identificate şi prelevate 29 de probe (preparate din carne, preparate din lapte, conserve de peşte, ciocolată). Acelaşi număr de probe a fost prelevat şi din România.

După revenirea în ţară, în perioada 28-29 iunie 2017, aceeaşi echipă a prelevat produse identice cu cele din Belgia, Olanda şi Germania, comercializate pe piaţa din România.

„După finalizarea analizelor de laborator şi emiterea buletinelor de analiză se va întocmi un raport final privind rezultatele studiului comparativ, raport ce va fi adus la cunoştinţa opiniei publice”, potrivit MADR.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici