Huffington Post: Hillary Clinton a susţinut, în discursurile private din care face bani, idei opuse celor din campanie

Discursurile private rostite de Hillary Clinton în mediile corporatiste pledează pentru programe de austeritate şi pentru tipuri de activităţi comerciale care sunt în contradicţie cu ideile expuse în campania electorală prezidenţială, relevă date oferite de WikiLeaks, informează Huffington Post.

1584 afișări
Imaginea articolului Huffington Post: Hillary Clinton a susţinut, în discursurile private din care face bani, idei opuse celor din campanie

Huffington Post: Hillary Clinton a susţinut, în discursuri private, idei opuse celor din campanie (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/ AFP)

Discursurile private reprezintă o sursă importantă de venit pentru Hillary Clinton, candidatul democrat în scrutinul prezidenţial din noiembrie.

Hillary Clinton a refuzat să publice stenogramele discursurilor rostite la companii precum Goldman Sachs, Morgan Stanley şi General Electric. Însă unele discursuri rostite de politicianul democrat în medii corporatiste au fost dezvăluite de site-ul WikiLeaks.

Într-un discurs plătit susţinut la Morgan Stanley în aprilie 2013, Hillary Clinton lăuda platforma de austeritate propusă de fostul senator republican Alan Simpson şi de Erskine Bowles, directorul companiei care a organizat evenimentul.

"Simpson şi Bowles au propus cadrul adecvat. Trebuie să limităm cheltuielile, trebuie să avem venituri adecvate, trebuie să stimulăm creşterea economică", afirma Hillary Clinton în discursul pentru care a primit 225.000 de dolari.

Planul Simpson-Bowles prevedea reducerea indemnizaţiilor sociale, o temă care nu apare prea des în programul Partidului Democrat din SUA, o formaţiune de centru-stânga.

Însă, în campania electorală, Hillary Clinton şi-a schimbat abordarea, denunţând austeritatea şi angajându-se să nu diminueze indemnizaţiile sociale. În plus, candidatul democrat pledează pentru creşterea investiţiilor bugetare în sensul dezvoltării infrastructurii.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici