Washington Post: Un lider republican sugera, în iunie 2016, că era posibil ca Vladimir Putin să-l fi plătit pe Donald Trump

Kevin McCarthy, liderul majorităţii republicane din Camera Reprezentanţilor, declara, în iunie 2016, că era posibil ca preşedintele rus Vladimir Putin să-l fi plătit pe Donald Trump, însă oficialul republican a precizat de curând că a fost vorba doar de o remarcă umoristică, informează The Washington Post şi Reuters.

1426 afișări
Imaginea articolului Washington Post: Un lider republican sugera, în iunie 2016, că era posibil ca Vladimir Putin să-l fi plătit pe Donald Trump

Washington Post: Un lider republican sugera, în iunie 2016, că Donald Trump ar fi plătit de Vladimir Putin (Imagine: sueddeutsche.de)

"Cred că sunt două persoane pe care Putin cred că le plăteşte: Rohrabacher şi Trump", a declarat McCarthy în cursul unei întrevederi private cu alţi congresmeni republicani, cu doar lună înainte ca Trump să fie ales drept candidatul Partidului Republican la alegerile prezidenţiale din 2016.

Potrivit The Washington Post, Paul Ryan, preşedintele Camerei Reprezentanţilor, l-ar fi întrerupt pe McCarthy şi a recomandat celor prezenţi să ţină secrete afirmaţiile liderului majorităţii republicane.

McCarthy a reacţionat rapid la publicarea de către cotidianul The Washington Post, afirmând că "a fost o tentativă eşuată de umor", relatează agenţia de ştiri Reuters.

În mod similar a comentat dezvăluirile şi un purtător de cuvânt al lui Paul Ryan, spunând că afirmaţiile au fost "în mod clar o tentativă de umor".

"Nimeni nu a crezut că liderul majorităţii afirmă la modul serios că Donald Trump sau vreun membru al republicanilor ar fi plătit de ruşi", a completat reprezentantul preşedintelui Camerei Reprezentanţilor.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici