- Home
- Jocurile Olimpice de la Tokyo
- (20.07.2021, 02:24)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Jocurile Olimpice: Toyota îşi retrage reclamele. Compania nu vrea să-şi asocieze imaginea cu un eveniment potenţial negativ
- Compania japoneză nu îşi va difuza videoclipurile promoţionale în timpul Jocurilor Olimpice de la Tokyo.
- Producătorul auto nipon susţine că nu se regăseşte în circumstanţele în care Jocurile sunt pe cale să aibă loc.
- Tot mai multe companii care sponsorizează Jocurile nu vor să-şi vadă marca asociată cu un eveniment potenţial negativ.
Urmărește
5496 afișări
Toyota îşi retrage reclamele de la Jocurile Olimpice de la Tokyo
Toyota nu îşi va difuza videoclipurile promoţionale în timpul Jocurilor Olimpice de la Tokyo, care se vor deschide vineri, 23 iulie.
Decizia a fost oficializată de producătorul japonez motivat de faptul că nu se regăseşte în circumstanţele în care Jocurile sunt pe cale să aibă loc.
Akio Toyoda, preşedintele Toyota, era de aşteptat să participe la ceremonia de deschidere, dar prezenţa a fost anulată. Toyota este unul dintre sponsorii principali ai JO.
Anunţul retragerii a fost făcut de şeful de comunicare al producătorului japonez de automobile, Jun Nagata, care a explicat că au fost produse o serie de videoclipuri care conţin diverse mesaje cu principalii sportivi.
”Participarea Toyota a avut ca scop îmbunătăţirea valorilor umane ale Olimpiadelor, valori mai autentice ale sportului care tind să ducă concurenţa la extrem, dar întotdeauna în cadrul unor reguli bine definite”, spun niponii.
Acum, însă, „scopul a căpătat un alt sens”. Cu toate acestea, Nagata a adăugat că Toyota va sprijini în continuare toţi sportivii implicaţi în Jocuri şi că va furniza în mod regulat maşinile în timpul organizării evenimentului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
„Divorțul de somn” în vacanță: Noua tendință de călătorie face ca turiștii să se „despartă” la culcare. 4 din 10 americani vor paturi separate
-
Director de bancă acuzat că a furat 300.000 de euro din conturile clienţilor prin sute de operaţiuni
-
Două mari ţări ale lumii pun la cale propriul lor plan de pace în Ucraina
-
Lukaşensko spune că trupele nord-coreene în Rusia ar fi o „escaladare” a războiului
Vezi mai multe articole din categoria jocurile-olimpice-de-la-tokyo
Tot mai mulţi sponsori sunt anti-Jocuri
Decizia Toyota reflectă alegerea, din ce în ce mai răspândită în rândul companiilor care sponsorizează Jocurile, de a nu-şi vedea marca asociată cu un eveniment potenţial negativ, având în vedere nivelul ridicat de opoziţie din cadrul opiniei publice din Japonia.
Potrivit unui sondaj realizat de radiodifuzorul Jnn la începutul lunii iulie, 35% dintre cei intervievaţi au declarat că sunt în favoarea Olimpiadei fără spectatori, 26% au fost în favoarea intrării unui număr limitat de spectator, în timp ce 34% solicită anularea Jocurilor sau amânarea acestora.
Pe lângă Toyota, şi alte companii şi-au exprimat îndoielile cu privire la metodele de desfăşurare: fondatorul SoftBank Group a criticat decizia de a păstra oricum Jocurile; Hiroshi Mikitani, CEO al Grupului Rakuten, le comparase cu o „misiune de sinucidere”. Un editorial din ziarul Asahi, un alt sponsor, ceruse anularea Jocurilor.
Japonia are o situaţie sanitară complicată. De la 1 iulie, au fost numărate în total 58 de cazuri pozitive, la aproape 20.000 de persoane care au ajuns în Japonia, inclusiv sportivi, manageri şi jurnalişti. 30% din populaţia locală solicită anularea evenimentului.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Noi descoperiri în cazul morții lui Liam Payne. Iubita sa a împărtășit o ultimă scrisoare pe care artistul i-a lăsat-o: „Împreună pentru totdeauna”
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Concluzia experimentului Germaniei cu săptămâna de lucru de patru zile: Odată ce ai încercat-o, e greu să renunţi
Ţara care se scufundă în beznă. Criza economică a explodat, iar acum milioane de oameni au rămas fără curent electric, apă, medicamente şi alte resurse vitale. Şcolile şi micile afaceri s-au închis, iar oamenii au început să se revolte
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Câți copii are acest indonezian de la Asia Express. Când a auzit, Nicolai Tand a rămas cu gura căscată
CANCAN.RO
„Ce făcătură!” Acuzații de aranjament la adresa postului Antena 1, după ce Ioana State și Mane Voicu au fost salvați de la eliminarea din Asia Express
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe