- Home
- Jocurile Olimpice de la Tokyo
- (20.07.2021, 02:24)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Jocurile Olimpice: Toyota îşi retrage reclamele. Compania nu vrea să-şi asocieze imaginea cu un eveniment potenţial negativ
- Compania japoneză nu îşi va difuza videoclipurile promoţionale în timpul Jocurilor Olimpice de la Tokyo.
- Producătorul auto nipon susţine că nu se regăseşte în circumstanţele în care Jocurile sunt pe cale să aibă loc.
- Tot mai multe companii care sponsorizează Jocurile nu vor să-şi vadă marca asociată cu un eveniment potenţial negativ.
5334 afișări
Toyota îşi retrage reclamele de la Jocurile Olimpice de la Tokyo
Toyota nu îşi va difuza videoclipurile promoţionale în timpul Jocurilor Olimpice de la Tokyo, care se vor deschide vineri, 23 iulie.
Decizia a fost oficializată de producătorul japonez motivat de faptul că nu se regăseşte în circumstanţele în care Jocurile sunt pe cale să aibă loc.
Akio Toyoda, preşedintele Toyota, era de aşteptat să participe la ceremonia de deschidere, dar prezenţa a fost anulată. Toyota este unul dintre sponsorii principali ai JO.
Anunţul retragerii a fost făcut de şeful de comunicare al producătorului japonez de automobile, Jun Nagata, care a explicat că au fost produse o serie de videoclipuri care conţin diverse mesaje cu principalii sportivi.
”Participarea Toyota a avut ca scop îmbunătăţirea valorilor umane ale Olimpiadelor, valori mai autentice ale sportului care tind să ducă concurenţa la extrem, dar întotdeauna în cadrul unor reguli bine definite”, spun niponii.
Acum, însă, „scopul a căpătat un alt sens”. Cu toate acestea, Nagata a adăugat că Toyota va sprijini în continuare toţi sportivii implicaţi în Jocuri şi că va furniza în mod regulat maşinile în timpul organizării evenimentului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
Vezi mai multe articole din categoria jocurile-olimpice-de-la-tokyo
Tot mai mulţi sponsori sunt anti-Jocuri
Decizia Toyota reflectă alegerea, din ce în ce mai răspândită în rândul companiilor care sponsorizează Jocurile, de a nu-şi vedea marca asociată cu un eveniment potenţial negativ, având în vedere nivelul ridicat de opoziţie din cadrul opiniei publice din Japonia.
Potrivit unui sondaj realizat de radiodifuzorul Jnn la începutul lunii iulie, 35% dintre cei intervievaţi au declarat că sunt în favoarea Olimpiadei fără spectatori, 26% au fost în favoarea intrării unui număr limitat de spectator, în timp ce 34% solicită anularea Jocurilor sau amânarea acestora.
Pe lângă Toyota, şi alte companii şi-au exprimat îndoielile cu privire la metodele de desfăşurare: fondatorul SoftBank Group a criticat decizia de a păstra oricum Jocurile; Hiroshi Mikitani, CEO al Grupului Rakuten, le comparase cu o „misiune de sinucidere”. Un editorial din ziarul Asahi, un alt sponsor, ceruse anularea Jocurilor.
Japonia are o situaţie sanitară complicată. De la 1 iulie, au fost numărate în total 58 de cazuri pozitive, la aproape 20.000 de persoane care au ajuns în Japonia, inclusiv sportivi, manageri şi jurnalişti. 30% din populaţia locală solicită anularea evenimentului.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe