Plecat la cumpărături într-unul din magazinele Kaufland din Bucureşti, un utilizator de Facebook s-a oprit în faţa standului în care se vindea fasole ambalată în pungi de 500 de grame şi a făcut o poză etichetei produsului pe care, apoi, a postat-o pe profilul său.
La câteva minute de la postare, fotografia sa a devenit virală pe această reţea de socializare. Motivul îl reprezintă informaţiile despre ţara de origine a fasolei vândută în supermarket. Potrivit respectivei etichete, fasolea scoasă la vânzare are o provenienţă despre care nimeni n-a mai auzit până acum, după cum se poate observa şi în imagine.
Citeşte şi: Profesor de matematică, reţinut după ce ar fi agresat sexual mai multe tinere în timpul meditaţiilor
Citeşte şi: Probleme la sistemul de taxare RATB. Unii bucureştenii au plătit mai mult pentru o călătorie/ Cum îşi pot recupera banii călătorii
Citeşte şi: Gest de suflet pentru un copil: 20.000 de fani ai lui Brondby au mărşăluit pe străzile din Copenhaga strigând ”Luptă, Felix!” | VIDEO