Ce se întâmplă când minţi în Social Media. Lista mincinoşilor demascaţi pe reţelele sociale

Minciuna nu este niciodată o idee bună. Iar dacă minţi în Social media, atunci adevărul va ieşi la iveală mai repede decât te aştepţi. Atunci când minţi pe internet, minţi o lume întreagă. Există întotdeauna cineva acolo, online, la pândă, vrednic să recunoască mişmaşul.

2073 afișări
Imaginea articolului Ce se întâmplă când minţi în Social Media. Lista mincinoşilor demascaţi pe reţelele sociale

Ce se întâmplă când minţi în Social Media. Lista mincinoşilor demascaţi pe reţelele sociale

Aruncaţi o privire la această listă amuzantă de mincinoşi prezentată pe boredpanda.com. Exemplele de minciuni în social media pot fi şi o pildă: dacă într-adevăr vrei să minţi pe internet, fă-o bine sau deloc.

Utilizatoarea ce poartă numele de "Rebecca" a publicat pe Facebook fotografia unui desen grafic desăvârşit. Cu Iepurele Alb din "Alice în Ţara Minunilor". Rebecca a ataşat mesajul: "Eu l-am desenat". Însă un prieten a demascat-o: "Te cheamă cumva Claire Stevenson?". Claire Stevenson este artist grafic, cu cont pe reţeaua DeviantArt. Însă Rebecca voia să-şi impresioneze prietenii virtuali, aşa că a preluat desenul lui Claire şi l-a pus pe Facebook.

Un alt utilizator a vrut să facă senzaţie pe Facebook. Faptele şocante atrag like-uri. La secţiunea "What's on your mind" a scris: "Sunt mort de frică. Cineva încearcă să-mi spargă casa!". Impacientat, un prieten l-a sfătuit: "În loc să scrii mesajul pe Facebook, mai bine sună la poliţie". Replica: "Nu-mi găsesc telefonul!". Dar prietenul său a fost vigilent: "Mesajul scris de tine apare cu menţiunea: Scris via mobile!"

Un băiat avea o iubită. Boredpanda.com prezintă un print screen după conversaţia lor de pe smartphone. Iubitul întreabă: "Ce faci, scumpo?". Iubita răspunde: "Nimic deosebit, sunt obosită. Merg la culcare. Tu?". Replica iubitului este nepreţuită: "Sunt în club în spatele tău".

Iată lista mincinoşilor din social media

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici