Cea mai SCUMPĂ vacanţă vândută în România de 1 Mai: A costat peste 42.000 de euro/ Care sunt cele mai căutate destinaţii

Un cuplu de români a plătit 42.500 de euro pentru un sejur în minivacanţa de 1 Mai, într-un apartament de lux în Dubai, situat sub apă, arată un comunicat al companiei de turism TUI TravelCenter.

2426 afişări
Imaginea articolului Cea mai SCUMPĂ vacanţă vândută în România de 1 Mai: A costat peste 42.000 de euro/ Care sunt cele mai căutate destinaţii

Cea mai scumpă vacanţă vândută în România de 1 Mai: A costat peste 42.000 de euro. Care sunt cele mai căutate destinaţii

„Acesta este cel mai scump pachet vândut de Ziua Muncii. Este vorba de un sejur de şapte nopţi în perioada minicavacanţei de 1 Mai, la un hotel emblematic al Dubai-ului, Atlantis The Palm 5 stele, în valoare de 42.500 de euro, cumpărat de un cuplu de români. Aceştia vor călători cu avionul la business class, vor beneficia de transfer privat şi se vor caza într-un apartament de lux situat sub apă”, a afirmat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al companiei.

Din datele agenţiei, cele mai căutate destinaţii externe de 1 Mai sunt Bulgaria, Grecia, Turcia şi Spania, iar în privinţa pachetelor exotice cei mai mulţi români au preferat în această perioadă Thailanda, Republica Dominicană, Maldive şi Mexic.

„Dacă în urmă cu câţiva ani turiştii români preferau destinaţiile exotice doar în sezonul de vârf, şi anume în intervalul noiembrie-martie, acum găsesc motive să călătorească acolo în orice perioadă a anului, inclusiv de 1 Mai, mai ales că din punct de vedere al preţului acestea sunt din ce în ce mai accesibile. Practic, turiştii pot merge în orice lună din an în destinaţii exotice precum Tahilanda, Maldive, Mauritius, Republica Dominicană, Mexic, cu tarife începând de la 550 de euro de persoană. Această sumă reprezintă o treime din tariful minim pe care îl plăteau turiştii pentru o astfel de destinaţie în urmă cu 5-6 ani”, a mai declarat Cosmin Marinof.

Potrivit agenţiei de turism, o vacanţă de o săptămână în Dubai, la un hotel de patru stele, cu zbor inclus, costă de la 500 de euro de persoană, în Thailanda de la 550 de euro, iar în Maldive de la 900 de euro.

Pentru acestă perioadă se constată o creştere cu 10% a numărului de pachete vândute, chiar dacă 1 Mai este anul acesta într-o zi de marţi, spre deosebire de anul trecut, când a fost în continuarea weekend-ului, formând o minivacanţă de 3 zile.

TUI TravelCenter, parte a Grupului Eurolines, deţine în România 80 de birouri de vânzare dintre care 14 se află în Bucureşti, 21 fiind localizate în centre comerciale din ţară şi a încheiat anul 2017 cu 100 de milioane de euro cifră de vânzări, ponderea cea mai însemnată fiind asigurată de vânzarea de pachete turistice.

În 2018, TUI TravelCenter va continua dezvoltarea reţelei de distribuţie, va adăuga noi destinaţii de călătorie în portofoliu şi îşi va diversifica tipurile de produse turistice oferite, precizează compania.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici