Cum vrea Yahoo să devină "Uber-ul economiilor": Economiseşti împreună cu alţii şi foloseşti banii lor când ai nevoie

Yahoo Finance caută elemente pentru a crea un serviciu de sharing în sectorul de finanţe şi economii personale ale oamenilor, potrivit Quartz.

562 afișări
Imaginea articolului Cum vrea Yahoo să devină "Uber-ul economiilor": Economiseşti împreună cu alţii şi foloseşti banii lor când ai nevoie

Cum vrea Yahoo să devină "Uber-ul economiilor": Economiseşti împreună cu alţii şi foloseşti banii lor când ai nevoie

Compania a lansat o aplicaţie numită Tanda prin care utilizatorii pot forma grupuri de cinci sau nouă oameni pentru a-şi îndeplini împreună scopurile de economisire pe termen scurt, precum economisirea unor bani pentru vacanţă.

Astfel, utilizatorii depun o anumită sumă de bani lunar într-un fond comun şi pot stabili împreună când şi în ce ordine vor ptrimii banii. Primele două persoane care îşi retrag banii, plătesc o anumită taxă, în timp ce ultima persoană care îşi retrage banii primeşte un bonus.

Conceptul nu este neapărat nou. Modul de funcţionare este următorul: Cinci persoane decid să economisească fiecare 50 de dolari într-un termen de cinci luni, fiecare persoană adăugând în fond astfel 10 dolari pe lună. Pe rând, în fiecare lună, un membru al grupului primeşte 50 de dolari până când cercul este complet, scrie ZF.

Tanda oferă un scor pentru fiecare persoană în funcţie de modul în care şi-au desfăşurat activitatea în grupurile din care au făcut parte. Un scor ridicat îi permite unui utilizator să participe în fonduri care funcţionează cu sume mai mari de bani.

Oamenii tineri sunt mult mai dispuşi să îşi încredinţeze banii firmelor de tehnologie decât sunt părinţii sau bunicii lor, potrivit unui raport realizat de compania Bain.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici