Emma Watson a devenit imaginea unui brand de modă

Publicat: 10 06. 2009, 13:04
Actualizat: 06 11. 2012, 09:22

Tânăra actriţă va apărea în noua campanie a brandului britanic Burberry, cu o imagine diferită faţă de cea cu care i-a obişnuit pe fanii filmului "Harry Potter", abordând un look sofisticat şi o atitudine matură.

Watson a fost aleasă să reprezinte imaginea brandului de fashion de către directorul de creaţie al Burberry, Christopher Bailey.

"Pentru că o cunosc şi o admir pe Emma Watson de mult timp, ea a fost în mod firesc prima alegere pentru această campanie. Ea are o frumuseţe clasică, un caracter deosebit şi o atitudine ancorată în modernitate. Farmecul său şi umorul debordant au făcut ca şedinţele de filmare să pară ca un picnic pe malul Tamisei", a spus el.

Campania de publicitate include fotografii de fashion realizate în cadrul unor şedinţe foto în centrul Londrei, acestea având misiunea de a reflecta istoria bogată şi modernitatea brandului Burberry.

Afinitatea dintre tânăra actriţă şi iconuri ale modei nu este o premieră, Emma Watson remarcându-se pe covorul roşu datorită creaţiilor Chanel sau Alexander McQueen.

Recent, ea a pozat pentru designerul Chanel Karl Lagerfeld, prezentând ultima colecţie a acestuia pentru revista franţuzească Crash.