Studiu: Ce fură clienţii din hotelurile de lux

Să furi un săpun sau un pix poate părea un gest aproape nevinovat pentru cei mai mulţi dintre clienţii hotelurilor de pretutindeni. Totuşi, unii sunt mult mai îndrăzneţi şi pleacă din camerele în care au fost cazaţi cu televizoare, aşternuturi, piane sau chiar şi cu animalele împăiate folosite pentru decor, potrivit Wellnes Heaven.

1675 afişări
Imaginea articolului Studiu: Ce fură clienţii din hotelurile de lux

Studiu despre furturile din hoteluri. Ce „suveniruri” îşi însuşesc oamenii şi ce dispare din hotelurile de lux

Un studiu realizat de Wellnes Heaven pe un eşantion de 1.157 de membri ai personalului hotelier, a explicat care sunt obiectele furate în mod obişnuit de clienţii acestora. Rezultatele indică o diferenţă frapantă între preferinţele celor cazaţi la 4, respectiv 5 stele.

Una dintre concluziile studiului subliniază faptul că majoritatea oamenilor place din camera de hotel cu prosoapele sau halatele de baie puse la dispoziţia lor pe durata sejurului. Pe următoarele poziţii în clasamentul celor mai furate obiecte se află umeraşele, pixurile şi tacâmurile. În plus, s-au remarcat şi câteva cazuri spectaculoase, precum piese de mobilier, un pian din holul hotelului sau plăcuţele cu numărul camerei.

De asemenea, studiul a clasificat preferinţele în materie de furt ale clienţilor şi în funcţie de naţionalitatea acestora. Astfel, reiese că englezii şi nemţii sunt cei mai previzibili şi fură doar lucrurile „obişnuite”: prosoape şi produse de îngrijire corporală. Spre deosebire de aceştia, austriecii ar prefera vesela şi cafetierele, iar americanii – pernele şi bateriile sanitare din băi. Italienii iau ca suvenir pahare de vin, iar elveţienii pleacă deseori cu uscătorul de păr. Francezii, pe de altă parte, se orientează către televizoare şi telecomenzi, în timp ce olandezii ar fi înclinaţi către furtul becurilor şi a hârtiei igienice.

La prestigioasele hoteluri de 5 stele, rata furturilor este, în mod cu totul şi cu totul neaşteptat, mult mai mare decât la cele de numai 4. Pe lângă obiectele furate în mod normal din orice hotel, clienţii de lux au la dispoziţie aparatură modernă sau chiar opere de artă pe care şi le însuşesc fără regrete.

Cele 1.157 de hoteluri care au participat la studiu se află în cea mai mare parte în Europa. Dintre acestea, 634 sunt cotate cu 4 stele, iar 523 aparţin segmentului cu 5 stele.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici