Prima pagină » Politic » Nicușor Dan promite să eficientizeze comunicarea la Cotroceni după experienţa de la Primărie

Nicușor Dan promite să eficientizeze comunicarea la Cotroceni după experienţa de la Primărie

Candidatul la Preşedinţie Nicuşor Dan a fost confruntat cu acuzaţia că, după preluarea mandatului de primar general, nu a mai răspuns la telefoanele unor oficiali, inclusiv directori de spitale care aveau nevoie urgentă de consultări.
Nicușor Dan promite să eficientizeze comunicarea la Cotroceni după experienţa de la Primărie
Sursa foto: Alexandru Dobre/Mediafax Foto
Andreea Tobias
14 mai 2025, 21:03, Politic

„Când am ajuns la Primăria Capitalei, era totul atât de disfuncţional că toată lumea suna primarul general. Puneam telefonul pe masă şi la 5 minute suna”, a explicat Dan, la România TV, descriind haosul administrativ pe care l-a găsit.

El a subliniat că situaţia s-a schimbat fundamental după ce a reorganizat instituţia: „Ce s-a întâmplat după ce am pus în ordine lucrurile a fost că oamenii au înţeles că există directori care răspund de diferite probleme, că ei chiar iau singuri decizii fără să mă întrebe de fiecare dată”.

Candidatul susţine că, înainte de începerea campaniei electorale, primea doar „6-7 telefoane pe zi” deoarece cetăţenii ştiau exact unde să apeleze în interiorul primăriei. El a sugerat că va aplica acelaşi model de eficientizare a comunicării şi la Cotroceni, în cazul în care va câştiga alegerile prezidenţiale.