Euro 2016: Adidas a schimbat mingea oficială în timpul turneului final

Firma de echipament sportiv Adidas a anunţat, marţi, prin intermediul unui comunicat postat pe site-ul oficial, lansarea mingii oficiale cu care se vor disputa meciurile din fazele eliminatorii ale Campionatului European, diferită faţă de cea cu care s-au jucat primele 36 de meciuri.

4809 afișări
Imaginea articolului Euro 2016: Adidas a schimbat mingea oficială în timpul turneului final

Euro 2016: Adidas a schimbat mingea oficială în timpul turneului final

În premieră pentru un turneu final, balonul oficial va fi schimbat pe parcursul competiţiei. Adidas a lansat oficial mingea "Farcas", ce va fi folosită începând cu faza optimilor. Balonul are însă un design similar cu "Beau Jeu", mingea folosită în meciurile din faza grupelor turneului final.

Structura pe care o au la bază atât Fracas, cât şi Beau Jeu, a fost dezvoltată aproape 18 luni şi conţine cele mai bune elemente din Brazuca, mingea oficială a Campionatului Mondial FIFA, inclusiv formatul inovator. Cele două mingi conţin structuri îmbunătăţite de suprafaţă şi de blocare, oferind aderenţă îmbunătăţită şi vizibilitate mai bună. Ambele mingi au fost testate în mod independent de către jucători de top precum Gareth Bale şi Iker Casillas.

”Numele (Farcas, care din franceză se traduce gălăgie (clamour) - a fost ales pentru a înlătura incertitudinea şi a creşte ritmul jocurilor din etapele finale, în care se câştigă sau se pleacă acasă. Imprevizibilitatea etapelor finale ale unui turneu major este, de asemenea, surprinsă în designul Fracas prin explozia de roşu şi negru.”, se arată într-un comunicat de presă.

Sam Handy, vice preşedintele de design, a declarat: „La Beau Jeu a fost vorba de fotbal tactic, a face ceea ce trebuia să faci pentru a ajunge la etapele finale. Fracas are un design mai perturbător. Reprezintă zgomotul mulţimii şi emoţiile din jurul mentalităţii de pe teren, câştigătorul ia totul".

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici