Chinezii se pregătesc de Single Day's, varianta lor de Black Friday. Vânzările au ajuns în 2019 la un miliard de dolari în primele nouă minute de la lansare

  • Mâine începe în China cea mai mare campanie de vânzări online
  • Trei milioane de oameni şi 4.000 de unităţi de transport au fost pregătite pentru vânzări
  • Anul trecut s-au vândut 1,9 miliarde de produse în 24 de ore
171 afișări
Imaginea articolului Chinezii se pregătesc de Single Day's, varianta lor de Black Friday. Vânzările au ajuns în 2019 la un miliard de dolari în primele nouă minute de la lansare

Chinezii se pregătesc de Single Day's, varianta lor de Black Friday. Vânzările au ajuns în 2019 la un miliard de dolari în primele nouă minute de la lansare

Chinezii se pregătesc de cea mai mare vânzare online a anului, Single Day’s. Pentru asta au pregătit trei milioane de lucrători şi 4.000 de aeronave şi nave de transport pentru marfă, anunţă BBC. Single Day’s este un eveniment organizat în fiecare an pe 11 noiembrie în China.

Anul acesta cele mai populare produse vor fi roboţii de bucătărie, aspiratoarele şi trusele de unelte. Pe de altă parte, chinezii vor cheltui bani mai mulţi pe brandurile lux întrucât din cauza pandemiei, nu au mai putut călători în marile centre de ale modei. Experţii numesc acest fenomen ”revenge spending”.

Anul trecut au fost cumpărate 1,9 miliarde de produse în doar 24 de ore a căror valoare s-a ridicat la 31 de miliarde de dolari, de două ori mai mult decât Black Friday şi Cyber Monday la un loc. Vânzările au ajuns în 2019 la un miliard de dolari în primele nouă minute de la lansare.

Single Day’s a fost lansat iniţial de retailerul online Alibaba ca o sărbătoare pentru persoanele singure, o antiteză pentru celebrul Valentine’s Day.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici