British Airways îşi propune să reia majoritatea zborurilor britanice după prăbuşirea sistemului informatic

Reprezentanţii companiei British Airways au declarat că intenţionează să intre într-un program "aproape normal" la Gatwick şi să reia "majoritatea serviciilor" la Heathrow, duminică, după ce după prăbuşirea sistemului informatic a creat haos, iar toate zborurile au fost anulate, scrie BBC.

3355 afișări
Imaginea articolului British Airways îşi propune să reia majoritatea zborurilor britanice după prăbuşirea sistemului informatic

British Airways îşi propune să reia majoritatea zborurilor britanice după prăbuşirea sistemului informatic

Probleme serioase în ceea ce priveşte sistemele British Airways au condus la anularea zborurilor a mii de pasageri care intrau într-o mini vacanţă în această perioadă, scrie BBC.

Pasagerii au descris scenele de pe aeroporturi drept "haotice", unii criticând compania pentru lipsa de informaţii.

Compania aeriană şi-a cerut scuze şi a spus că va restitui banii clienţilor.

British Airways a sfătuit clienţii să continue să verifice starea zborului lor pe site înainte de a călători la aeroport.

Compania aeriană a declarat că nu există dovezi că problemele de pe computer au fost rezultatul unui atac cibernetic.

Alex Cruz, directorul executiv al companiei, a spus că probbail,  "cauza principală a fost o problemă de alimentare cu energie electrică".

Alte companii aeriene care zboară în şi din cele două aeroporturi nu au fost afectate.

Eroarea IT a afectat sistemele de check-in şi operare, inclusiv liniile telefonice pentru servicii cu clienţii.

Compania British Airways a anunţat că, deşi unele dintre sistemele sale IT şi-au revenit, "vor exista unele întreruperi ale programului, deoarece aeronavele şi echipajele nu sunt în poziţiile corecte în întreaga lume”.

"Repoziţionăm câteva aeronave în timpul nopţii, pentru a ne permite să operăm cât mai mult din programul nostru pe parcursul întregii duminici".

Un purtător de cuvânt al companiei a adăugat: "Continuăm să muncim din greu pentru a restabili toate sistemele IT”.

"Ne pare extrem de rău pentru marile întreruperi cauzate clienţilor pe tot parcursul zilei de sâmbătă şi înţelegem cât de frustrante sunt experienţele lor.”

"Rambursăm sumele sau reprogramăm zborurile clienţilor care au suferit anulări cât mai repede posibil. De asemenea, au fost introduse politici mai flexibile cu privire la schimbarea biletelor, pentru oricine dorea să călătorească duminică şi luni, dar care nu mai plănuiesc un zbor către / de la Heathrow sau Gatwick", au conchis reprezentanţii companiei.

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici