- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (26.03.2024, 19:57)
- Ioana Niţă
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un start-up din Ungaria a lansat oficial pe piaţa din România aplicaţia sa contra risipei de mâncare
- Start-up-ul Munch din Ungaria a lansat oficial pe piaţa din România aplicaţia sa contra risipei de mâncare.
- Alexandru Ţurcanu se va ocupa de vânzări pe plan local, anunţă Ziarul Financiar.
252 afișări
Start-up-ul Munch din Ungaria, care a dezvoltat o aplicaţie mobilă ce ajută la reducerea risipei alimentare, a intrat oficial pe piaţa din România, lansând aplicaţia pe plan local mai devreme decât estimase iniţial (aprilie-mai). În prezent, aplicaţia Munch este disponibilă utilizatorilor din Bucureşti, punându-le acestora la dispoziţie din 72 de locaţii de la 52 parteneri. Printre partenerii Munch de pe plan local se numără localuri precum Ibis, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill, Hello Donuts, Ciorbe şi Plăcinte şi Manay Chinese Food.
ULTIMELE ȘTIRI
-
IQ-ul tinerilor stagnează încă din anul 2000. Care sunt cauzele
-
Apple reia discuţiile cu OpenAI pentru a introduce pe iPhone funcţii cu inteligenţă artificială generativă
-
Ion Cristoiu: Să construim, acesta e cuvântul de ordine
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
„Intrarea pe piaţa din România marchează un pas important pentru noi şi reprezintă şi o oportunitate de a avea un impact semnificativ în regiune. Ne bucurăm că am găsit deschidere pe piaţa locală şi că vom contribui la reducerea risipei alimentare, în timp ce le vom oferi clienţilor noştri produse delicioase la preţuri accesibile”, a declarat Kirill Perepelica, cofondator şi Chief Expansion Officer în cadrul Munch.
Utilizatorii aplicaţiei Munch pot achiziţiona produse alimentare de la restaurante şi magazine la preţuri reduse între 50 – 70%. Pentru a intra în posesia produselor, utilizatorii trebuie să le rezerve şi să le plătească în aplicaţie, iar apoi să le ridice personal.
În România, Munch se va dezvolta prin intermediul unei echipe de vânzări cu experienţă locală, condusă de Alexandru Ţurcanu, care a fost anterior director strategic de vânzări al companiei Just Eat Takeaway.
„Am construit o echipă alături de care ne vom concentra în următoarele luni pe dezvoltarea locală, în Bucureşti şi judeţul Ilfov, după care ne vom uita la marile oraşe din ţară. Acest tip de business, cum este Munch, este aproape de comunitate, ajută atât restaurantele şi magazinele, cât şi clienţii, în timp ce reduce risipa alimentară”, a declarat Alexandru Ţurcanu, director de vânzări al Munch România.
Obiectivul Munch este ca până la finalul acestui an să ajungă la peste 500 de parteneri pe plan local – din Bucureşti şi alte oraşe mari din ţară.
De la înfiinţarea sa în 2020, Munch a salvat aproape 2,5 milioane de pachete de mâncare la nivel internaţional, start-up-ul maghiar fiind prezent şi în Cehia şi Slovacia. În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.
În prezent, aplicaţia Munch are în total peste 1,5 milioane de descărcări şi peste 3.500 de parteneri în cele patru ţări în care activează.
Citește pe alephnews.ro: Shakira numește monogamia o „utopie”. Ce spune cântăreața la doi ani de la despărțirea de Piqué
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe