Cererea pentru piscinele private a crescut cu 30% în acest an

  • Cererea pentru piscine private a înregistrat anul acesta o creştere de 30% faţă de anul trecut
  • Creşterea s-a manifestat pe fondul pandemiei şi al restricţiilor care le-au impus oamenilor să stea mai mult acasă, spun specialiştii.
477 afișări
Imaginea articolului Cererea pentru piscinele private a crescut cu 30% în acest an

Dacă în zona privată există un avans de 30%, cererea de piscine din industria hotelieră a scăzut cu 20% faţă de anul trecut, scrie Ziarul Financiar.

Cererea pentru piscine private a înregistrat anul acesta o creştere de 30% faţă de anul trecut, pe fondul pandemiei şi al res­tricţiilor care le-au impus oamenilor să stea mai mult acasă, spun specialiştii de la HydroSpa.

Anul acesta, oamenii fiind obligaţi să stea mai mult acasă au investit în reamenajări şi renovări.

„Această creştere de 30% a venit din nevoia evidentă a oamenilor de a avea o oază de confort şi relaxare chiar la ei acasă. În ultima perioadă oamenii au devenit mult mai atenţi la cum arată spaţiul în care locuiesc“, spune Răzvan Olaru, specialist la HydroSpa.

Totuşi, creşterea cererii pentru piscine va însemna anul viitor şi o mărire a preţurilor. Astfel, anul viitor este estimată o creştere a preţurilor pro­duselor şi serviciilor ce ţin de întreţinerea piscinelor de circa 10-15%: „Cu această creştere a cererii şi din cauza comenzilor care nu pot fi ono­rate din cauza lipsei stocurilor de materii pri­me, preţurile încep şi ele să crească“.

„Iar totul pleacă şi de la faptul că această pan­demie a schimbat felul în care func­ţionează businessurile. Dacă o fabrică nu are toţi angajaţii muncind pe aceeaşi tură, pentru a-i proteja, nici nu poate produce într-un mod la fel de rapid şi de eficient, iar asta are un impact asupra preţurilor“, adaugă Răzvan Olaru.

Schimbările în ceea ce priveşte comportamentul consumatorilor au putut fi observate şi de către reprezentanţii Brico Depot, care au înregistrat o cerere mai mare pe partea de piscine.

„În această perioadă, de exemplu, sunt căutate produsele pentru încălzire. În câteva zile am vândut, de exemplu, peste 500 de radiatoare design, de tip şemineu. Dar anul acesta s-au mai remarcat în vânzări produsele pentru organizarea spaţiului (dressinguri, birouri, rafturi), produsele pentru grădină (mobilier de grădină, trambuline, piscine)“, a spus recent pentru ZF Adela Smeu, CEO al reţelei Brico Depot din Romania.

Totuşi, cererea de piscine din industria hotelieră scăzut cu circa 20% faţă de anul trecut, dar hotelierii care au avut această facilitate au înregistrat un grad de ocupare mai mare.

Alecsandru Blându, fondatorul companiei de consultanţă în domeniul hotelier Kronstadt Hospitality Expert din Braşov, spune că anul acesta hotelierii care au avut piscine exterioare au avut un grad mai mare de ocupare faţă de cei care nu ofereau această facilitate turiştilor.

Fondatorul companiei de consultanţă recomandă hotelierilor să investească în aceste tipuri de facilităţi pentru că vor reprezenta o modalitate prin care vor putea atrage mai mulţi turişti.

„A fost cererea mai mare pentru hotelurile cu piscine exterioase sau jacuzzi, oamenii au vrut să se relaxeze, a fost un refugiu pentru celelalte activităţi care le-au fost interzise. Să vă dau un exemplu, două hoteluri din Braşov de aceeşi talie, unul de la marginea oraşului, iar al doilea hotel poziţionat în centrul oraşului, în luna august cel aflat la marginea oraşului a făcut top vânzări ţinând cont de faptul că a avut piscină“, explică Alecsandru Blându.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici