Automatizare sau empatie? Cultura organizațională versus AI. CX Conference organizată de Customer Experience Romania revine pe 14-15 octombrie, la Le Chateau & Maidan Spațiul

Publicat: 08 07. 2025, 13:13

Astfel, evenimentul începe pe 14 octombrie la Le Château (Strada Turturelelor 11, Sector 3, lângă Piața Alba Iulia) și continuă pe 15 octombrie cu CX Workshops la Maidan Spațiul (Bulevardul Expoziției 2, Sector 1), într-un format dinamic și colaborativ.

Ediția din acest an explorează intersecția dintre inteligența artificială și factorul uman în crearea experiențelor clienților, oferind studii de caz practice și previziuni pentru viitorul industriei CX (Customer Experience). Evenimentul este organizat de Customer Experience România și Gabriela Ciupitu, recunoscută recent drept cel mai influent profesionist în Customer Experience la nivel global. CX Conference reunește lideri din business, experți în tehnologie și profesioniști din domeniu pentru a dezbate tendințele care modelează viitorul relațiilor cu clienții.

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=21092