ALTĂ LOVITURĂ pentru Google. Două noi nume de mari companii, pe lista celor care îşi retrag reclamele de pe Google şi Youtube
În Europa, Google este în atenţia oamenilor politici şi a mai multor companii, deranjate că reclamele apar alături de alte materiale video care transmit mesaje homofobe sau antisemite pe platforma YouTube. Firma britanică Marks and Spencer Group şi-a retras, de asemenea, publicitatea de pe Google.
Google a promis, miercuri, că va analiza practicile din acest domeniu.
AT&T scoate reclamele din inventarul Google din cauza faptului că acestea ar fi apărut alături de conţinutul de pe YouTube care promovează terorismul şi ura, a transmis compania printr-un email.
Verizon susţine că a suspendat toate reclamele digitale care nu au legătură cu procesul de căutare după ce miercuri a suspendat reclamele pe platformele Google care nu au legături cu căutarea, potrivit unei purtătoare de cuvânt.
Nemulţumirea agenţiilor de publicitate generează reducerea veniturilor pe termen scurt, iar pe termen lung duce la pierderea încrederii în plasarea automată a reclamelor, a spus analistul Jan Dawson de la Jackdaw Research, potrivit Reuters.
Venitul net al Google generat de reclamele de pe YouTube ajunge la 5,58 miliarde de dolari, la nivel mondial, în 2016, potrivit firmei de cercetare eMarketer, din New York. Venitul este aşteptat să atingă 7 miliarde de dolari în 2017, potrivit prognozelor lansate de eMarketer, înainte de controversă, citate de Reuters.
Citeşte şi: EXCLUSIV Dragoş Răducan, FPTR: Impozitul specific din turism şi alimentaţie publică va aduce 50 de milioane de euro la buget, în primul an
Citeşte şi: Românul care deţine cele mai multe mall-uri din ţară. Colectează zeci de milioane de euro din chirii
Citeşte şi: Sumele fabuloase cu care sunt plătite surorile Kardashian pentru o singură postare pe Instagram
Citeşte şi: Sindicate-CFR: la Infrastructură s-a încheiat un acord, la Călători negocierile continuă