Din 1 februarie, facturile Telekom nu se mai pot plăti prin Poşta Română
„Clienţii Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (reţeaua proprie de magazine, reţele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri şi automate de plăţi), din mediul urban şi rural, unde îşi pot plăti facturile”, a precizat compania de telefonie.
De asemenea, „modalităţile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom”.
Telekom a mai precizat că toate detaliile privind facilităţile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi şi pe site-ul Telekom, urmărind link-ul www.telekom.ro/asistenta/factura.
Telekom Romania oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile, cu aproximativ 10 milioane de contracte. Brandul Telekom Romania este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România. Telekom Romania face parte din grupul Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.
Citeşte şi: OMV Petrom a început construcţia celui mai mare depozit de carburanţi din vestul României / Primarul Falcă: Este o investiţie de peste 18 milioane euro, care va face din Arad un hub pe infrastructură
Citeşte şi: Haosul generat de Formularul 600: aproape 30.000 de români cu venituri din activităţi independente au depus controversata declaraţie
Citeşte şi: Unilever a preluat producătorul de îngheţată Betty Ice, în cea mai mare tranzacţie a anului din România
Citeşte şi: VIDEO Prima şedinţă a Guvernului Dăncilă: Declaraţia 600, amânată până pe 15 aprilie/ Premierul a anunţat OFICIAL că renunţă la serviciile SPP
Citeşte şi: Industria alimentară a pierdut încă două fabrici de top în 2018: “România devine net importatoare de produse fabricate în străinătate”