O nouă tendinţă pe piaţa muncii: smartphone-ul devine un element central în trainingul angajaţilor

Angajaţii care participă la pro­grame de training primesc ulterior de la trainer un video cu o situaţie din viaţa reală din business (cum ar fi, de exemplu, o reclamaţie a unui client nemulţumit), după care sunt invitaţi să se filmeze, cu smartphone-ul sau cu orice alt device, ca şi cum ar fi acolo şi ar rezolva problema.

390 afișări
Imaginea articolului O nouă tendinţă pe piaţa muncii: smartphone-ul devine un element central în trainingul angajaţilor

O nouă tendinţă pe piaţa muncii: smartphone-ul devine un element central în trainingul angajaţilor (Imagine: Hepta/ Mediafax Foto)

După această etapă, ei primesc feedback de la trainer în legătură cu modul în care au abordat situaţia. Cam aşa s-ar descrie, pe scurt, „micro­learningul”, cea mai nouă tendinţă din programele de dezvoltare a anga­jaţilor.

„Când vorbim despre trainingul clasic, desfăşurat în sala de curs, sau despre programele de e-learning, se ridică de fiecare dată întrebarea: «Cât de mult din informaţii le rămân angajaţilor în minte?». Exerciţiile practice sunt esenţiale pentru ca angajaţii trimişi la training să reţină cât mai mult din ceea ce învaţă, iar microlearningul îi impulsionează pe angajaţi să exerseze”, a explicat Andreas Kambach, managing director al companiei  de training şi dezvoltare personală Triple A din Germania, care vinde şi instrumente de microlearning. El a fost prezent marţi la Bucureşti, în cadrul unui eveniment organizat de firma de training Ascendis, care livrează pe plan local şi programe de microlearning.

Puteţi citi continuarea pe Ziarul Financiar

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici