Kosovo face campanie pentru îmbunătăţirea imaginii pe plan internaţional
„Vrem să creăm un entuziasm în legătură cu Kosovo în întreaga lume”, a declarat reprezentantul agenţiei, David Kosmin, în cursul ceremoniei care marchează începerea campaniei.
Campania publicitară are rolul atragerii turiştilor şi investitorilor în Kosovo, printr-un videoclip de 60 de secunde care va fi difuzat la posturi de televiziune internaţionale precum CNN, BBC World News, Euronews, CNN Turk, Bloomberg şi Eurosport.
„De asemenea, vor exista mesaje publicitare în reviste internaţionale precum The Economist şi Newsweek”, se arată într-un comunicat al agenţiei.
Agenţia Saatchi & Saatchi a câştigat contractul în valoare de 5,7 milioane de dolari în cursul unei licitaţii organizate de Guvernul kosovar.
Preşedintele kosovar, Fatmir Sejdiu, care a lansat campania în prezenţa premierului Hashim Thaçi, şi-a exprimat speranţa că va fi o bună ocazie de a prezenta realitatea din Kosovo.
„Prezentăm energia din Kosovo, sufletul său şi dorinţa de a se alătura Europei”, a afirmat Sejdiu.
Independenţa Kosovo, proclamată în februarie 2008, a fost recunoscută de 62 de ţări, inclusiv de către Statele Unite şi de majoritatea ţărilor membre UE.
Serbia consideră în continuare Kosovo drept una din provinciile sale, fiind susţinută de Rusia.