Business Insider: Un cardiolog explică un lucru pe care îl puteţi face pentru a vă testa sănătatea inimii - şi exerciţii pentru a o îmbunătăţi

  • Cel mai bun mod de a face exerciţii fizice pentru o mai bună sănătate a inimii este să fie simple, potrivit unui cardiolog.
  • Adăugarea câtorva minute pe zi de mişcare care vă face plăcere vă poate ajuta să fiţi mai în formă şi să trăiţi mai mult.
  • Deşi există o mulţime de aparate ce pot măsura activitatea inimii, oamenii pot să îşi facă o idee despre activitatea acesteia şi nivelul actual de fitness cu un exerciţiu simplu
1980 afișări
Imaginea articolului Business Insider: Un cardiolog explică un lucru pe care îl puteţi face pentru a vă testa sănătatea inimii - şi exerciţii pentru a o îmbunătăţi

Business Insider: Un cardiolog explică un lucru pe care îl puteţi face pentru a vă testa sănătatea inimii - şi exerciţii pentru a o îmbunătăţi

O modalitate uşoară de a vă testa sănătatea inimii. Deşi există o mulţime de aparate ce pot măsura activitatea inimii, oamenii pot să îşi facă o idee despre activitatea acesteia şi nivelul actual de fitness cu un exerciţiu simplu. Obeservaţiile personale, totuşi, spun medicii trebuie confruntate cu analizele periodice.
 
Poţi urca mai multe trepte / etaje fără să să rămâi fără suflare?
 
Odată ce înţelegeţi nivelul actual de fitness şi sănătatea inimii, vă puteţi stabili obiective mici, realizabile, apoi încercaţi din nou testul şi vedeţi exact cât de mult v-aţi îmbunătăţit, spuen pentru Businessinsider Dr. Edo Paz, cardiolog la White Plains Hospital şi vicepreşedinte senior al afacerilor medicale la compania de sănătate digitală Hello Heart.
 
"Oamenii înţeleg că, dacă pot face mai mult, înseamnă că sunt mai în formă", a spus Paz.
 
Cel mai bun mod de a face exerciţii fizice pentru o mai bună sănătate a inimii este să fie simple, potrivit cardiologului.
 
Adăugarea câtorva minute pe zi de mişcare care vă face plăcere vă poate ajuta să fiţi mai în formă şi să trăiţi mai mult.  Vei şti că antrenamentele tale sunt eficiente dacă observi că se simt mai uşor sau că poţi face activitatea pentru mai mult timp.
 
Cele mai recente studii recomandă 150 de minute pe săptămână de exerciţii fizice de intensitate moderată, 75 de minute de activitate viguroasă, într-un ritm care vă lasă fără suflare, sau o combinaţie a celor două.
 
Paz a remarcat, de asemenea, că exerciţiile fizice sunt "o piesă din puzzle" şi că acordarea de atenţie factorilor de sănătate a inimii, cum ar fi dieta, somnul şi stresul, poate fi şi mai benefică pentru longevitatea dumneavoastră.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici