Creștere importantă anunțată de o companie din China
Veniturile companiei pentru trimestrul încheiat la 31 martie au atins 111,3 miliarde de yuani (15,48 miliarde dolari), depăşind estimările analiştilor, care anticipau în medie 107,6 miliarde de yuani.
Profitul net ajustat a crescut cu 64,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 10,7 miliarde de yuani, mai mult decât dublu faţă de estimarea medie de 8,96 miliarde de yuani.
Xiaomi, al treilea mare producător mondial de smartphone-uri, cu linii de produse ce includ electrocasnice şi automobile, a anunţat săptămâna trecută lansarea noului său SUV electric YU7, care va fi disponibil începând din iulie.
Xiaomi a intrat pe piaţa auto anul trecut cu SUV-ul sportiv electric SU7, inspirat de designul Porsche şi cu un preţ mai mic decât Model 3 de la Tesla. De atunci, SU7 a depăşit lunar vânzările Model 3 în China, cu peste 258.000 de unităţi livrate până în prezent.
Rezultatele companiei
În primul trimestru, afacerea EV a Xiaomi a generat venituri de 18,1 miliarde de yuani, cu 75.869 de sedanuri SU7 livrate.
Compania se confruntă însă cu o scădere a comenzilor EV după un accident fatal la sfârşitul lui martie.
În ciuda acestor probleme, acţiunile Xiaomi au revenit puternic din aprilie, având o capitalizare de piaţă de aproximativ 170 miliarde de dolari, depăşind BYD, cel mai mare producător chinez de vehicule electrice.