Secţiunea de metrou Laminorului – Străuleşti are în total o lungime de 2,1 kilometri. Proiectul de investiţii este compus din extinderea reţelei cu cele două staţii Laminorului şi Străuleşti şi realizarea unui depou intermodal şi a parcării Străuleşti, potrivit comunicatul transmis de MT.
Legătura dintre staţiile noi se realizează printr-un tunel pe fiecare fir de circulaţie. Lucrările pentru extinderea Magistralei 4 au început în anul 2013 şi au costat 1,115 miliarde de lei, proiectul beneficiind de finanţare din fondurile Programului Operaţional Sectorial Transport (POS-T) şi ale Programului Operaţional Infrastructură Mare (POIM).
Citeşte şi: Proiectul legii prevenţiei – care îi va ajuta pe agenţii economici să prevină contravenţiile – a fost pus în dezbatere publică de Ministerul pentru Mediul de Afaceri
Citeşte şi: Radu Timiş, CEO Cris-Tim, la MEDIAFAX TALKS: Preţul cărnii de porc creşte cu până la 30% în aprilie
Citeşte şi: Nini Săpunaru, Agrointeligenţa: Aproximativ 60% din industria românească înseamnă patroni români
Citeşte şi: Cristian Saitariu, Director general Jidvei: Dacă transporturile ar fi absorbit banii UE la fel ca viticultura, am fi avut 4 autostrăzi
Citeşte şi: Emil Dumitru, preşedintele Pro Agro: Impozit zero pentru persoanele fizice, pentru cinci ani, pentru înregistrare fiscală