Auchan intră în concurenţă cu Mega Image şi Carrefour pe formatul mic de magazine: Compania vrea să acopere toate benzinăriile Petrom

Segmentul magazinelor mici – supermarketuri şi proximitate modernă - numără acum aproximativ 1.600 de unităţi cu vânzări anuale de 2,5 mld. euro şi este disputat de Profi, Mega Image şi Carrefour. Planurile Auchan sunt să acopere toate benzinăriile Petrom şi să deschidă alte câteva sute de unităţi independente, scrie Ziarul Financiar.

1718 afișări
Imaginea articolului Auchan intră în concurenţă cu Mega Image şi Carrefour pe formatul mic de magazine: Compania vrea să acopere toate benzinăriile Petrom

Auchan intră în concurenţă cu Profi, Mega Image şi Carrefour pe formatul mic de magazine: Compania vrea să acopere toate benzinăriile Petrom şi să deschidă alte câteva sute de unităţi independente

Auchan a intrat pe piaţa locală acum mai bine de un deceniu cu formatul de hipermarket. Până acum un an acesta a fost singurul format cu care retailerul francez activa local. În 2016, francezii au deschis primele magazine de proximitate sub brandul My Auchan, iar anul trecut au inaugurat şi primele supermarketuri, care funcţionează tot sub brandul Auchan.

CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici