Samsung cere scuze clienţilor din China pentru defecţiuni la smartphone-urile Galaxy S şi Note

Samsung a prezentat scuze clienţilor din China pentru numărul mare de smarthpone-uri Galaxy S şi Note care funcţionează necorespunzător din cauza cipurilor defecte, după ce grupul sud-coreean a fost criticat în această săptămână la televiziunea publică din această ţară.

210 afișări
Imaginea articolului Samsung cere scuze clienţilor din China pentru defecţiuni la smartphone-urile Galaxy S şi Note

Samsung cere scuze clienţilor din China pentru defecţiuni la smartphone-urile Galaxy S şi Note (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Grupul, cel mai mare producător de telefoane mobile la nivel mondial, a anunţat că va oferi servicii gratuite de întreţinere a aparatelor, în conformitate cu legislaţia chineză, pentru şapte modele menţionate în emisiunea de televiziune "Economic Half-Hour" de la televiziunea publică, CCTV, relatează Bloomberg.

Totodată, garanţia pentru telefoanele fabricate înainte de 30 noiembrie 2012 va fi prelungită cu un an, conform unui comunicat postat pe pagina de Internet a Samsung din China.

Potrivit emisiunii TV, telefoanele Galaxy S şi Note se blochează şi de 30 de ori pe zi din cauza cipurilor.

Samsung a intrat astfel în rândul altor companii mari, respectiv Apple, Danone, Volkswagen şi Starbucks, care au fost acuzate de presa chineză că nu îşi tratează clienţii aşa cum ar trebui.

"Guvernul chinez încearcă să readucă atenţia consumatorilor asupra companiilor locale, pentru a asigura o creştere economică stabilă", a declarat Lee Jin Woo, manager de fonduri la compania KTB Asset Management în Seul.

"Samsung îşi cere sincer scuze clienţilor chinezi pentru inconvenienţele provocate de problemele de management", se arată în comunicatul producătorului sud-coreean de telefoane, care salută atenţia presei.

În luna aprilie, directorul general al Apple, Tim Cook, a prezentat la rândul său scuze publice clienţilor din China, după ce presa a acuzat compania de aroganţă şi servicii proaste de service.

China a reprezentat anul trecut 14% din vânzările Samsung, faţă de 29% în cazul Americilor şi 25% în cazul Europei, ptorivit datelor Bloomberg.

În trimestrul al doilea, Samsung a deţinut o cotă de piaţă mai mare în China decât cei mai mari producători locali, Lenovo, Coolpad, deţinut de China Wireless Technologies, ZTE, Huawei Technologies şi Xiaomi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici