Japonia se confruntă cu o deficienţă de numere de carduri de credit pe fondul consumului crescut în timpul pandemiei

  • În Japonia s-au emis tot mai multe carduri de credit în perioada în care oamenii au stat acasă din cauza pandemiei provocate de coronavirus şi au făcut cumpărături, companiile emitente rămânând fără combinaţii de 16 cifre pentru numerele de card, potrivit cotidianului japonez The Mainichi.
  • Singura modalitate reală de a face faţă problemei este creşterea numărului de cifre, costurile necesare pentru reformarea sistemului şi pentru efectuarea de studii pentru a preveni falsificarea putând ajunge până la 945 milioane de dolari.
  • În cazul în care numărul de cifre ale cardului va fi mărit, trebuie să se discute dacă cardurile de 16 cifre care există deja ar trebui să fie toate schimbate în carduri noi sau dacă cele două tipuri de carduri pot exista în paralel.
266 afișări
Imaginea articolului Japonia se confruntă cu o deficienţă de numere de carduri de credit pe fondul consumului crescut în timpul pandemiei

Japonia se confruntă cu o deficienţă de numere de carduri de credit. Aceasta a apărut pe fondul creşterii plăţilor cu cardul de credit de către consumatorii care stau în casă pe fondul pandemiei, precum şi din cauza creşterii bruşte a numărului de carduri emise ca urmare a introducerii de către guvern, în octombrie anul trecut, a unui sistem de recompense care însoţea tranzacţiile fără numerar. Şi, cu toate că emiterea unui număr cât mai mare de carduri de credit este avantajoasă pentru companiile de carduri, reprezintă totodată şi o problemă.

în Japonia există aproximativ 280 de companii de carduri de credit, marea majoritate a acestora emiţând carduri cu 16 cifre în parteneriat cu mărci internaţionale, cum sunt Visa, Mastercard şi JCB. Primele şase cifre din cadrul acestui număr reprezintă ţara, marca, tipul emitentului cardului şi alte elemente. Celelalte cifre sunt gestionate de către companiile de carduri de credit şi arată informaţii precum numărul de cont şi tipul calităţii de membru al titularului cardului.

Potrivit Asociaţiei Creditelor de Consum din Japonia, numărul cardurilor de credit emise în ţară până în martie 2019 a fost de 283 milioane, cu o creştere de aproximativ 2% în fiecare an. Numărul posesorilor de carduri a fost determinat atât de creşterea consumului în timpul în care oamenii au stat în casă, în izolare, după izbucnirea coronavirusului, cât şi de campania guvernului de încurajare a tranzacţiilor fără numerar în urma majorării taxei pe consum în 2019, existând temerea că va exista o penurie de combinaţii de cifre după cea de a şaptea cifră.

Pentru a se evita riscurile legate de utilizarea frauduloasă a cardurilor, „singura modalitate reală de a face faţă problemei este creşterea numărului de cifre”, această măsură putând fi adoptată în prima jumătate a acestui deceniu, după cum a afirmat o sursă apropiată industriei cardurilor de credit.

Se estimează că costurile necesare pentru reformarea sistemului şi pentru efectuarea de studii în avans pentru a preveni falsificarea pot fi între aproximativ 94,5 şi 945 milioane de dolari. Un înalt funcţionar al unei companii de carduri a comentat: „Deşi dorim să evităm cât mai mult posibil creşterea numărului de cifre, cred că, în cele din urmă, singura noastră alegere este aceea de a suporta singuri cheltuielile”. De asemenea, esenţiale în acest sens sunt şi negocierile cu mărcile internaţionale.

În cazul în care numărul de cifre ale cardului va fi mărit, este necesar să se discute dacă cardurile de 16 cifre care există deja ar trebui să fie toate schimbate în carduri noi sau dacă cele două tipuri de carduri pot exista în paralel.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici