- Home
- Externe
- NEW YORK, (26.03.2015, 07:59)
- Iuliana Enache
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Unul dintre piloţii avionului Germanwings a rămas blocat în afara carlingii înainte de prăbuşire
Un anchetator care se ocupă de accidentul aviatic produs marţi în sudul Franţei a declarat că înregistrările vocilor arată că un pilot a părăsit carlinga înainte ca avionul să piardă altitudine şi nu a mai putut intra înapoi, relatează New York Times, în ediţia electronică.
10735 afișări
Unul dintre piloţii avionului Germanwings a rămas blocat în afara carlingii înainte de prăbuşire (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Un oficial militar de rang înalt implicat în anchetă a descris o conversaţie "foarte plăcută, foarte calmă" între piloţi în prima parte a zborului de la Barcelona către Dusseldorf. Apoi, înregistrarea audio arată că unul dintre piloţi a părăsit carlinga şi nu a mai putut intra.
"Tipul de afară ciocăne uşor în uşă şi nu îi răspunde nimeni", a afirmat anchetatorul. "Apoi bate mai cu putere, şi niciun răspuns. Nu primeşte niciun răspuns", a declarat el. "Poţi auzi cum încearcă să spargă uşa", adaugă anchetatorul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
În timp ce înregistrarea audio oferă o perspectivă asupra circumstanţelor care au dus la accidentul de marţi dimineaţă, aceasta lasă şi multe întrebări fără răspuns.
"Încă nu ştim motivul pentru care unul dintre indivizi a plecat", a declarat el sub acoperirea anonimatului. "Dar ceea ce este sigur este că la finalul zborului, celălalt pilot este singur şi nu deschide uşa".
Datele înregistrate de cutia neagră par să adâncească şi mai mult misterul care înconjoară acest accident şi nu oferă indicii cu privire la condiţiile sau activitatea pilotului care a rămas în carlingă. Coborârea de la 11.500 de metri în aproximativ zece minute a fost alarmantă dar suficient de graduală pentru a indica faptul că avionul Airbus A320 nu a fost avariat în mod catastrofal. În niciun moment în timpul coborârii nu a existat un dialog între carlingă şi controlorii de trafic aerian sau un alt semnal de urgenţă.
Citeşte şi:
Noi date despre prăbuşirea avionului Germanwings: Cutia neagră găsită este avariată, dar poate fi exploatată
Citeşte şi:
Prăbuşirea avionului Germanwings: Operaţiunile de căutare au fost reluate în Alpii francezi
Când avionul Germanwings s-a prăbuşit în zona muntoasă de la nord-est de Nisa, avea suficientă viteză pentru a fi pulverizat, provocând moartea tuturor celor 144 de pasageri şi şase membri ai echipajului şi lăsând în urmă puţine indicii.
Autorităţile aviatice franceze au dat publicităţii puţine lucruri oficial despre natura informaţiei recuperate din cutia neagră, dar nu este clar dacă aceasta este completă. Biroul francez de Investigaţii şi Analize a confirmat doar că au fost detectate voci umane şi alte sunete în carlingă şi că acestea vor fi supuse unei analize detaliate.
Una dintre principalele întrebări este de ce piloţii nu au comunicat cu controlorii de trafic aerian în timp ce avionul a început neobişnuita coborâre, sugerând că piloţii sau sistemele automate ar fi putut încerca să menţină controlul aeronavei în timp ce aceasta pierdea altitudine.
Printre teoriile avansate de analiştii pentru siguranţa aeriană neimplicaţi în anchetă se numără posibilitatea ca un pilot să fi fost incapacitat de un incendiu sau o depresurizare a cabinei.
Un oficial francez implicat în anchetă, care a vorbit sub acoperirea anonimatului, a declarat că lipsa de comunicare dintre piloţi în timpul coborârii este tulburătoare şi posibilitatea ca tăcerea lor să fie deliberată nu poate fi exclusă.
"Nu-mi place", a declarat un oficial francez, care a avertizat că analiza lui iniţială se bazează pe informaţiile foarte limitate care sunt disponibile în prezent. "Pentru mine pare foarte ciudat: este o coborâre foarte lungă la viteză normală fără nicio comunicaţie, deşi vremea era bună". "Până acum nu avem dovezi care să arate clar o explicaţie tehnică", a declarat oficialul. "Aşadar trebuie să luăm în considerare posiblitatea unei responsabilităţi umane deliberate", a adăugat el.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe