Compromis pentru trafic nelimitat. Ce trebuie să permită utilizatoriI pentru a putea avea ce-şi doresc

Pentru a avea trafic nelimitat utilizatorii trebuie să permită Telekom şi Ericsson să vadă ce site-uri vizitează.

1538 afișări
Imaginea articolului Compromis pentru trafic nelimitat. Ce trebuie să permită utilizatoriI pentru a putea avea ce-şi doresc

Compromis pentru trafic nelimitat. Ce trebuie să permită unii utilizatori pentru a putea avea ce-şi doresc

Oferta Telekom cu net nelimitat nu are echivalent pe piaţă, însă include şi unele limitări. Pentru că traficul video este totuşi limitat din punctul de vedere al rezoluţiei video pentru a nu încărca excesiv reţeaua, utilizatorii trebuie să fie de acord ca atât Telekom, cât şi furnizorul de echipamente şi servicii Ericsson să aibă acces la datele privind site-urile accesate. Telekom şi Ericsson trebuie să „vadă” ce site-uri accesează clientul pentru ca traficul să nu fie contorizat. De asemenea, traficul de date realizat de clienţi pentru a efectua apeluri prin intermediul unor aplicaţii precum WhatsApp nu este inclus, astfel că el va fi consumat din cei 5GB de date de trafic de date naţional sau din creditul de pe cartelă.

Telekom mizează însă pe faptul că absenţa unor oferte echivalente pe piaţă îi va face pe utilizatori să ignore aceste detalii.

Este pentru a doua oară în istorie când operatorul lansează în luna martie o ofertă comercială şoc, de la care se aşteaptă să obţină miracole, inclusiv dislocarea de clienţi de la rivali.

În martie 2006, Cosmote - brandul sub care funcţiona atunci compania - zguduia cu adevărat piaţa dominată autoritar de Orange şi Vodafone lansând o ofertă prin care le oferea clienţilor 2.000 de minute de apeluri în reţea pentru 3 euro. Oferta fără precedent, care i-a făcut pe clienţi să stea la coadă la cartele în faţa magazinelor Cosmote, venea la câteva luni după ce operatorul evitase falimentul şi îşi relansase operaţiunile sub noul nume, după abandonarea brandului Cosmorom.

CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici