- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (01.08.2019, 09:29)
- Stelian Turlea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O carte pe zi: "Primul an de marketing", de Petre Barbu
"O carte despre destine, branduri, pasiune, multinaţionale, muncă şi despre românii abia ieşiţi dintr-o dictatură, căutându-şi libertatea de a alege".
274 afișări
O carte pe zi: "Primul an de marketing", de Petre Barbu
Petre Barbu este un scriitor foarte bun, dar cum nu se poate trăi din scris şi trebuie să aibă o meserie, este şi ziarist, senior-editor la revista Forbes România. Scrie despre media&advertising de peste 20 ani. A publicat mai multe romane şi piese de teatru, penmtru care a obţinut de două ori premkiul de dramaturgie UNITER, iar în 2013 volumul "Primul an de publicitate", cu 13 interviuri cu primii antreprenori români care au fondat primele agenţii de publicitate în România.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 22:15
-
astăzi, 19:54
• Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
astăzi, 18:06
• Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
-
astăzi, 17:45
• Un proces privind oprirea exportului de arme către Israel ajunge la Înalta Curte din Londra
-
astăzi, 16:55
• Acţiune de amploare, cu sprijin Europol şi FBI, pentru anihilarea unui ”supercartel” al drogurilor
-
astăzi, 16:40
• Vicepreşedintele Comisiei de Apărare: Rusia a urlat din toţi şoşocii în Parlamentul României
-
astăzi, 16:05
• Guvernul se mută pentru o zi în alt oraş. Şedinţă de Guvern la Timişoara, joi
-
astăzi, 16:24
-
astăzi, 14:55
• Ucraina suspendă serviciile consulare pentru ucrainenii din străinătate care pot fi încorporaţi
-
astăzi, 14:21
-
astăzi, 07:00
-
astăzi, 14:53
• ,,Măştile” extremei drepte ar urma să cadă cu ocazia alegerilor europene din iunie
-
astăzi, 13:46
• Cîrstoiu: Nu am luat decizia de face un pas înapoi pentru că un medic nu abandonează niciodată
-
astăzi, 12:25
-
astăzi, 11:40
Acum, după publicitate, vine marketingul, alt domeniu în care Petre Barbu deschide porţi. Cum s-a spus, "Primul an de marketing" este o carte care încearcă să recupereze o mică parte din istoria recentă a României.
Marketingul este esenţial pentru dezvoltarea pieţei, a afacerilor şi a economiei, este un motor al dezvoltării societăţii, în ansamblu. Petre Barbu i-a înţeles importanţa şi a intervievat 14 dintre cei mai importanţi oameni de marketing din România, cu o experienţă dobândită începând cu anii ’90. Aceştia sunt primii români care au muncit în marketing. Majoritatea acestora au fost angajaţi de primele multinaţionale care au venit în România.
"Este o carte despre destine, branduri, pasiune, multinaţionale, muncă şi despre românii abia ieşiţi dintr-o dictatură, căutându-şi libertatea de a alege - precizează autorul. Este o carte despre dragostea de branduri, cum au fost lansate, cum au crescut, cum s-au dezvoltat, cum au suferit alături de oameni".
Cartea cuprinde interviuri cu: Mihaela Ungar (Colgate-Palmolive), Aneta Bogdan (Connex), Lucian Neacşu (Coca-Cola), Magda Niculescu (Procter&Gamble), Alexandra Gătej (Unilever), Paul Markovits (Procter&Gamble), Mihai Albu (Pepsi), Dan Oprescu (Unilever), Eusediu Margasoiu (Pepsi), Mihai Ghyka (Bergenbier), Cotiso Hanganu (Flamingo Computer), Mircea Stăiculescu (Procter&Gamble), Narcis Horhoianu (Procter&Gamble), şi Sorin Blaga (Philip Morris).
Temele de discuţie: Cum aţi ajuns să lucraţi în marketing? Cum şi unde aţi învăţat marketing? Teoria ca teorie, dar practica te mânca în anii '90? Lucrul cu echipele de atunci. Mentorii şi oamenii care v-au marcat în acei ani. Campanii realizate în acei ani. În ce consta, în fapt, munca dvs în marketingul acelor ani? Cum era piaţa românească? Cum erau consumatorii? Relaţiile cu agenţiile de publicitate şi cu media existente în acei ani. Cum erau reţelele de distribuţie? Dar bugetele de marketing? Ce obiective profesionale aveaţi atunci? Succese şi insuccese.
O carte foarte utilă celor care lucrează în industria de marketing, publicitate şi comunicare din România şi studenţilor şi cadrelor universitare din facultăţile economice şi de profil.
"Primul an de marketing - declara Petre Barbu într-un interviu - cuprinde fapte exemplare de viaţă, poveşti care nu sunt construite după scenarii hollywoodiene, nu au un final. Ştiu că este o lucrare incompletă, că poate produce multe frustrări în lumea publicităţii şi, mai ales, în lumea marketingului. Dar consider că este un început".
Petre Barbu - "Primul an de marketing". Editura Integral, colecţia Librăria de afaceri. 330 pag.
Citește pe alephnews.ro: SUA pregătesc un pachet de arme de 1 miliard de dolari pentru Ucraina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Aplicația care știe dacă navighezi pe site-uri porno. Părinții și copiii își pot urmări istoricul reciproc
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ultimele cuvinte pe care Ana-Maria a reușit să le rostească mamei sale, înainte să fie găsită moartă: „Mi-a zis că…”
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe