- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (01.09.2017, 08:00)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Companiile alocă bugete cuprinse între 1.000 şi 10.000 de euro pentru social media marketing
Bugetele companiilor pentru social media marketing sunt cuprinse între 1000 de euro pe an şi peste 10.000 de euro pe an, cele mai mici bugete aparţinând companiilor din comerţ şi industrie alimentară, iar cele mai mari companiilor din media, telecomunicaţii, IT şi servicii financiar-bancare.
222 afișări
Conform unui studiu realizat de compania de consultanţă Valoria Business Solutions, cele mai multe companiile din comerţ (31%) au bugete de 1.000-3.000 de euro/an pentru social media marketing, cum au şi companiile din industria alimentară (30%). Bugetele între 5.000-10.000 de euro/an apar la cele mai multe companii din turism (25%) şi producţie industrială (24%). Cele mai mari bugete de social media marketing, de peste 10.000 de euro/an, le au companiile din media şi publicitate (33%), din telecomunicaţii şi IT (30%) şi din serviciile financiar-bancare (29%).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
CFR Călători asigură transportul auto pe secţia Cluj-Napoca – Oradea
-
Turcan: Program pentru refacerea caselor memoriale şi a unor gări de patrimoniu
-
Finanţare de 2,25 miliarde lei pentru investiţiile majore în industriile cu tradiţie în România
La studiu au participat 339 de respondenţi, din 14 industrii, dintre care 16% cu funcţia de CEO / Preşedinte / Director General, iar 70% cu funcţia de Marketing Director / Manager / Specialist. Conform studiului Like & Share 2017, eficienţa marketingului în cadrul reţelelor de socializare este recunoscută de 80% dintre companii. De asemenea, 63% dintre acestea spun că social media reprezintă un canal eficient de creare a oportunităţilor de vânzare, dar numai 3 din 10 folosesc social media pentru vânzări.
Marketingul este pe primul loc în topul activităţilor din social media pentru companiile din următoarele industrii: producţie industrială (27%), servicii financiar-bancare (24%) şi industrie alimentară (21%). Analiza competitivă este importantă pentru următoarele industrii: telecomunicaţii/IT (15%), turism (12%), energie şi utilităţi (10%). Relaţiile cu clienţii prin intermediul reţelelor de socializare sunt prioritare pentru industria alimentară (17%), construcţii/imobiliare (15%), comerţ (13%) servicii financiar-bancare (13%). Partea de vânzări este cel mai bine reprezentată în comerţ (19%), servicii financiar-bancare (11%) şi servicii de publicitate/media (11%).
Conţinutul pe care îl oferă cel mai adesea companiile din turism followerilor este cel despre campanii şi promoţii (27%). Companiile din telecomunicaţii postează informaţii companie (istoric, evenimente, iniţiative) dar şi despre locurile de muncă disponibile (27%). Cele din industria financiar-bancară oferă mai ales informaţii despre produsele şi serviciile lor (23%), ca şi cele din industria famaceutică (29%), din construcţii (29%) şi din sectorul producţiei industriale (33%).
Fiecare industrie dintre cele analizare are un mix diferit de beneficii pe care companiile le extrag din social media marketing. Creşterea expunerii pe piaţă este cel mai bine reprezentată în turism (22%), construcţii/imobiliare (21%) şi servicii de publicitate/media (20%). În energie/utilităţi pe locul unu sunt, la egalitate, creşterea notorietăţii companiei (15%) şi îmbunătăţirea comunicării cu angajaţii (15%). Creşterea vânzărilor, ca beneficiu al marketingului pe reţelele de socializare, este cel mai bine reprezentată în sectorul producţiei industriale (12%), iar fidelizarea clienţilor în industria alimentară (18%).
În sectorul producţiei industriale companiile folosesc social media cel mai mult post-vânzare, pentru a trimite informări periodice şi pentru prospectare – identificarea oportunitaţilor de vânzare. La fel stau lucrurile şi în industria alimentară. Pentru companiile din comerţ, construcţii şi imobiliare cea mai importantă etapă din procesul de vânzare ce poate fi influenţată prin social media este cea de ofertare.
Citeşte şi: Consiliul Investitorilor Străini critică introducerea plăţii defalcate a TVA: Va avea un impact deosebit de grav asupra mediului de afaceri şi va cauza blocaje majore
Citeşte şi: Trenuri cu 160 de km/h pe ruta Simeria-Braşov-Bucureşti-Constanţa / Contractul a fost semnat, astăzi, de CFR
Citeşte şi: Proiectul de lege pentru Fondul Suveran, propus de Ministerul Finanţelor: Nuclearelectrica, OMV Petrom sau Telekom Romania, printre cele 27 de companii/ Când va intra actul normativ în dezbaterea Parlamentului
Citeşte şi: ANPC va finaliza controlul la instituţiile de credit la sfârşitul lui septembrie. Sunt vizate activităţile de promovare şi publicitate
Citeşte şi: Un nou calendar în care firmele sunt obligate să utilizeze case de marcat cu jurnal electronic
Citeşte şi: Schimbare majoră în reforma TVA: Plata defalcată va fi obligatorie de la 1 ianuarie 2018
Citeşte şi: Cultele care furnizează servicii sociale vor putea beneficia de subvenţii începând din anul 2018
Citeşte şi: Noi măsuri de protecţie a turiştilor. Guvernul impune agenţiilor de turism obligaţii noi de garantare a serviciilor
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Imaginile durerii! Mama Andreei a clacat la înmormântarea fetiței sale. Scene îngrozitor de dureroase pe ultimul drum al tinerei
CANCAN.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe