- Home
- Coronavirus
- (27.03.2020, 17:43)
- Laura Albu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Video Companiile aeriene sunt în picaj din cauza COVID-19. Cât e nota de plată pentru avioanele ţinute la sol
- Chiar dacă avioanele sale nu zboară, o companie are cheltuieli de cel puţin 8 milioane de euro pe lună
- Specialiştii spun că şi după finalul pandemiei, oamenii vor fi reticenţi în privinţa călătoriilor cu avionul
- Piloţii îşi pierd licenţele dacă nu zboară timp de 90 de zile
1166 afișări
Cel puţin 8 milioane de euro. Atât cheltuieşte o companie aeriană pentru salarii, taxe şi operaţiunile de întreţinere, într-o lună în care aeronavele sale nu zboară.
Gheorghe Răcaru – fost CEO Tarom şi Blue Air: "Avioanele la sol necesită întreţinere, cheltuili cu personalul cu piese de schimb, cu consumabile, ratele la avioane, poate unele companii pot să negocieze cu închiriatorii, altele poate nu".
Iar problemele financiare abia au început, crede specialistul în aviaţie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Coreea de Nord ar fi capabilă să producă viruși și bacterii mortale. Ce informații dețin Statele Unite
-
Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
Analist: Polonia şi România se vor confrunta cu o "Rusie întărită în luptă", capabilă să lovească mai uşor dacă Ucraina cade
"Eu nu văd plecând aviaţia din nou, în full să zicem dacă peste 2-3 luni de zile ar dispărea acest virus", mai spune Răcaru.
E greu de crezut că după ce vor sta săptămâni sau poate luni în izolare, oamenii vor mai avea acelaşi apetit pentru călătorii cu avionul.
Inclusiv licenţele piloţilor sunt în pericol, dacă aceştia nu zboară timp de 90 de zile. După această perioadă, ei trebuie să fie testaţi la simulator.
"În momentul de faţă nu poţi să trimiţi niciun echipaj nicăieri la simulator pentru că nu ai unde dacă nu ai în ţară, cum ar veni"
În încercarea de a-şi diminua pierderile, Tarom a transformat cinci aeronave de pasageri în avioane de marfă şi speră să găsească firme dispuse să le închirieze. În Statele Unite, industria de aviaţie a cerut guvernului federal un ajutor de stat de 60 de miliarde de dolari.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Un bărbat și-a dat foc în New York, în fața tribunalului unde se desfășoară procesul lui Donald Trump
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
STUDIU. Generația Z adoptă un stil de viață mai sănătos. Tinerii englezi consideră că micul dejun tradițional este prea gras
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Cât costă un kilogram din primele CĂPȘUNI româneşti, apărute deja în pieţe. Nu sunt chiar pentru orice buzunar
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe