- Home
- Externe
- (26.03.2015, 15:11)
- Bogdan Enache
Video Cine era copilotul zborului Germanwings 9525, care a provocat prăbuşirea avionului Airbus A320
Avionul Airbus A320 al companiei Germanwings, care s-a prăbuşit marţi în Alpii francezi, a fost manevrat, în ultimele minute de zbor, de copilotul Andreas Lubitz, potrivit procurorului francez care anchetează accidentul aviatic.
Urmărește
24286 afișări
Andreas Lubitz, în vârstă de 28 de ani, originar din oraşul Montabaur, în landul german Renania-Palatinat, a fost pasionat de zbor din adolescenţă, când a devenit membru al unui club de aviaţie.
Lubitz "a devenit membru al clubului de aviaţie în adolescenţă, pentru a-şi îndeplini visul de a zbura", potrivit unei declaraţii date publicităţii pe site-ul propriu de către clubul Luftsportclub Westerwald, al cărui membru a fost copilotul.
"Şi-a îndeplinit visul pentru care a plătit acum prea scump, cu propria sa viaţă", mai scrie pesite-ul clubului, potrivit ediţiei online a Wall Street Journal.
Copilotul Andreas Lubitz avea o experienţă de doar 630 de ore de zbor pe avioane de tip Airbus A320 şi s-a angajat în cadrul companiei Germanwings în septembrie 2013, după absolvirea cursurilor de pilotaj ale Şcolii de aviaţie a Lufthansa din Bremen.
Autorităţile din oraşul Montabaur au dat publicităţii, joi, o declaraţie în care oferă condoleanţe familiei, dar oficialii nu l-au identificat formal pe copilot ca fiind Andreas Lubitz. Primăriţa din Montabaur, Gabriele Wieland, a declarat că tânărul copilot locuia cu părinţii, dar avea şi o locuinţă personală la Dusseldorf.
Imagine publicată pe un cont de Facebook despre care se crede că i-ar fi aparţinut copilotului Andreas Lubitz
Germanwings şi compania mamă Lufthansa au refuzat să facă publice numele piloţilor şi orice alte detalii, înaintea conferinţei de presă susţinute de anchetatorii francezi ai dezastrului aviatic.
Pe de altă parte, procurorul francez care conduce ancheta privind prăbuşirea avionului Germanwings a confirmat identitatea copilotului.
Presa germană l-a identificat pe pilotul aeronavei doar cu prenumele şi iniţiala numelui, Patrick S.
Potrivit cotidianului germana Bild, Patrick S., tată a doi copii, a lucrat pentru Lufthansa şi Germanwings peste zece ani şi avea o experienţă de peste 6.000 de ore la manşa avioanelor de tip Airbus A320. Pilotul lucra pentru Germanwings din mai 2014, după ce fusese pilot pentru companiile Lufthansa şi Condor.
Copilotul avionului Germanwings prăbuşit marţi în sudul Franţei a refuzat să dechidă uşa pilotului şi a acţionat butonul de coborâre a aeronavei, ceea ce poate fi interpretat drept o intenţie de a distruge acest avion, a declarat joi procurorul din Marsilia, citat de La Depeche în ediţia online.
Citeşte şi:
Accidentul Germanwings, produs INTENŢIONAT. Copilotul a refuzat să deschidă uşa pilotului. Procuror: Se auzeau strigăte în ultimul moment
Citeşte şi:
Căpitanul avionului Germanwings prăbuşit în sudul Franţei avea peste 6.000 de ore de zbor
Citeşte şi:
Unul dintre piloţii avionului Germanwings a rămas blocat în afara carlingii înainte de prăbuşire
Citeşte şi:
Noi date despre prăbuşirea avionului Germanwings: Cutia neagră găsită este avariată, dar poate fi exploatată
Citeşte şi:
Câteva curse aeriene ale Germanwings au fost anulate după ce piloţii au refuzat să zboare
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe www.zf.ro: Se naşte un nou pol imobiliar în Bucureşti. Preţurile apartamentelor din această zonă au explodat cu 30% în doar doi ani VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Se naşte un nou pol imobiliar în Bucureşti. Preţurile apartamentelor din această zonă au explodat cu 30% în doar doi ani VIDEO
Citește și: Accidentul Germanwings, produs INTENŢIONAT. Copilotul a refuzat să deschidă uşa pilotului. Procuror: Se auzeau strigăte în ultimul moment
Citește și: Căpitanul avionului Germanwings prăbuşit în sudul Franţei avea peste 6.000 de ore de zbor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Povestea omului care după ce a preluat afacerea familiei ce avea probleme uriaşe a decis să folosească ultimii bani pentru a cumpăra ceva ce nimieni nu voia. Unde a ajuns el acum?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cât a plătit Mohamed pentru 2 prăjituri, 2 dobrogene și 2 ceaiuri la brutăria deținută de Dragoș Bucur și Dana Nălbaru
CANCAN.RO
De ce erau atât de valoroase obiectele dacice furate de la muzeul din Olanda. Ce spune directorul Muzeului Național de Istorie
GANDUL.RO
Pensionarii care PRIMESC 6 PENSII în luna februarie. PRECIZĂRILE președintelui Casei Naționale de Pensii, Daniel Baciu
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe